کد خبر: 203607 - تاریخ: دوشنبه، 3 آگوست 2020 - 22:11

وقتی شهر خمام را آب می‌برد

بارش باران شدید موجب آبگرفتگی معابر شد

بارش باران که از عصر امروز به صورت رگبار پراکنده در خمام آغاز شده بود، موجب آب‌گرفتگی معابر و ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور وسایل ‌نقلیه و عابران شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛  بارش باران که از عصر امروز به صورت رگبار پراکنده در خمام آغاز شده بود، موجب آب‌گرفتگی معابر و ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور وسایل ‌نقلیه و عابران شده است به گونه‌ای که بخش مهمی از کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر در مناطق اصلی شهر از قبیل امام (ره )،فرهنگ، بوعلی ، بهشتی ، تختی و …. با مشکلاتی برای ترد رو‌به‌رو بودند. همچین بارش باران در خمام باعث آبگرفتگی برخی از معازه ها و منازل مسکونی شد به نظر می‌رسد خسارت‌های جزئی به این بخش‌ها وارد کرده باشد.

یکی از شهروندان خمامی در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر از عدم رعایت اصول مهندسی در عملیات‌های شهری گلایه و اظهار کرد: زیرسازی، آسفالت و شیب‌بندی مناسب از جمله نکات مهم در احداث هر خیابانی است اما معابری که حتی به تازگی آسفالت می‌شوند نیز هیچ‌یک از این نکات حیاتی را در خود ندارند.

وی افزود: شیب‌بندی معابر خمام نیز مشکلات فراوانی دارد به صورتی که پس از بارندگی چند دقیقه‌ای نیز آب از کناره‌های خیابان به سمت مرکز رفته و در آنها جمع می‌شود که این امر با عبور خودروها از درون آب و پاشیده‌شدن آن به مردم و موتورسیکلت‌سواران باعث آزرده خاطر شدن شهروندان می‌شود.

به گزارش خوبان خبر  ، با توجه به در فصل بارندگی و احتمال بروز بارندگی‌های این چنینی در فصل زمستان ، باید پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داد تا شاهد کاهش مشکلات شهروندان در روزهای بارانی باشیم.

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads