کد خبر: 203093 - تاریخ: جمعه، 17 جولای 2020 - 12:45

فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اداری لشت نشاء عنوان کرد:

با جدیت به دنبال رفع مشکلات حوزه اوقاف در بخش لشت نشاء هستیم

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات حوزه اوقاف بخش لشت نشاء، از دغدغه های اصلی این بخش است، گفت: باید با رعایت موارد شرعی، با جدیت به دنبال راهکار جهت رفع مشکلات این حوز

به گزارش خوبان خبر؛ علی فتح‌اللهی در جلسه شورای اداری لشت نشاء که روز گذشته در سالن جلسات برگزار شد،  اظهار داشت: هدف اصلی از حضور در بخش‌ها این است که بتوانیم با مردم دیدار داشته باشیم و مشکلاتشان را ببینیم و بشنویم تا بتوانیم تصمیمات درست و اثر‌گذاری اتخاذ کنیم‌.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه در این راستا هدف و سیاست‌گذاری دولت ارائه خدمات به دولت و جلب رضایت‌مندی مردم است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌‌های ما این است که این مسئولیت را به ثمر برسانیم و مهم این است که مردم چقدر از ما راضی باشند.
فتح‌اللهی با بیان اینکه مردم ما را قضاوت و داوری خواهند کرد، تصریح کرد: اگر این نظر و پیش داوری مثبت باشد یقیناً دعای خیر آن‌ها را همراه خواهیم داشت.

علی فتح‌اللهی همچنین در نشست با دهیاران بخش لشت نشاء، با تاکید بر نقش محوری دهیاران در عمران و آبادانی روستاها، اظهار داشت: بدون همکاری و پیگیری دهیاران هیچ اتفاق مبارکی در سطح روستاها امکان پذیر نخواهد بود.
وی با بیان اینکه همه ما خادم مردم هستیم و موظفیم از همه ظرفیت ها در جهت خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم، افزود: در همین راستا باید ضمن تقویت دهیاری ها به لحاظ توانمندی و امکانات، از همه ظرفیت ها در جهت توسعه روستاها استفاده شود.
 
فرماندار رشت ظرفیت سواحل زیبای بخش لشت نشاء از جمله پتانسیل های در خور توجه این بخش دانست و گفت: باید با زمینه سازی مشارکت سرمایه گذاران در جهت توسعه صنعت گردشگری و بهبود ارائه خدمات به مردم در سطح سواحل، موجبات توسعه بیش از پیش این بخش را  فراهم آوریم.
 
 
به گزارش خوبان خبر ، بازدید از پروژه های سد لاستیکی فخرآباد و ایستگاه پمپاژ چپک چکه، روند احداث مرکز بهداشت شماره ۲ لشت نشاء‌، احداث ناحیه صنعتی لشت نشاء و ساماندهی سواحل رودخانه این شهر از جمله پروژه های عمرانی بود که فرماندار رشت در بازدید از این پروژه ها، دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرایی و رفع مشکلات اجرایی آن را صادر کرد.
 بازدید فرماندار رشت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه بخش لشت نشاء، شرکت در نماز جماعت مسجد جامع و دیدار عمومی فرماندار با مردم بخش لشت نشاء نیز از دیگر بازدید هایی بود که در برنامه های سفر فتح اللهی به لشت نشاء انجام پذیرفت.
 
 

انتهای پیام/۱۳۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads