کد خبر: 200690 - تاریخ: دوشنبه، 27 آوریل 2020 - 00:33

مدیرکل انتقال خون گیلان خبر داد :

تهیه پلاسمای خون بیمار کرونایی بهبود یافته خمامی

مدیرکل انتقال خون گیلان ، اظهار داشت: در نخستین روز از راه اندازی دستگاه پلاسما سهیل دربندی جوان بهبود یافته کرونا از آستارا و امروز نیز در دومین روز از ماه مبارک رمضان سید جواد موسوی از خمام بهبود یافته دیگری برای نجات جان بیماران مبتلا به ویروس کرونا پلاسمای خون خود را اهدا کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ دکتر بابک پاکدل خوش اخلاق گفت: با راه اندازی دستگاه اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کووید ١٩ و استفاده از آن برای بهبود مبتلایان از سوم اردیبهشت ماه در گیلان دو نفر با اهدای پلاسمای خون خود به پویش شکرانه سلامت پیوستند.

وی اظهار داشت: در نخستین روز از راه اندازی دستگاه پلاسما سهیل دربندی جوان بهبود یافته کرونا از آستارا و امروز نیز در دومین روز از ماه مبارک رمضان سید جواد موسوی از خمام بهبود یافته دیگری برای نجات جان بیماران مبتلا به ویروس کرونا پلاسمای خون خود را اهدا کرد.

مدیرکل انتقال خون گیلان خاطر نشان کرد: بهبود یافتگان بیماری کووید ۱۹ بدین منظور می توانند به اداره کل انتقال خون استان مراجعه نمایند.

مدیرکل انتقال خون گیلان تاکید کرد: کارکنان مراکز از لوازم ایمنی استفاده می‌کنند و تجهیزات کاملا استریل و یک بار مصرف است تا بهبودیافتگان کووید۱۹ با اطمینان خاطر مبادرت به اهدای پلاسما کنند.

به گزارش خوبان خبر ؛ پلاسما درمانی یکی از روش‌های مداوای بیماران مبتلا به کروناست که با کمک سازمان انتقال خون ایران در ۶ استان کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/۲۵۵۵

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads