کد خبر: 197688 - تاریخ: جمعه، 31 ژانویه 2020 - 17:33

یادواره ۱۷۲ شهید والامقام بخش خمام برگزار شد ؛

سردار علی استاد حسینی : هر کسی به خاک کشورمان تعرض کند قاطعانه پاسخ آنها را خواهیم داد

مسئول عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ابتدای انقلاب اسلامی ما فقط با دشمن خارجی مقابله نمی‌کردیم بلکه با برخی از مسؤولان داخلی نیز مقابله کردیم که نمونه آن بنی‌صدر خائن بوده است که به رزمندگان تجهیزات نمی‌داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سردار علی استاد حسینی شامگاه پنجشنبه دریادواره ۱۷۲ شهید والامقام بخش خمام که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: به همت سربازان ولایت در سپاه قدس و دیگر نیروهای نظامی کشور و فرماندهانی همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی بسیج جهان اسلام در منطقه در قله اقتدار قرار دارد و موجب نگرانی دشمن شده است.

مسئول عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت: شاید دشمن بخواهد با استفاده از شبکه‌های تلویزیونی و اینترنت و دیگر شبکه‌های اجتماعی اندکی از درد سیلی سخت سپاه کاهش دهد اما باید بداند که ضربات سخت سپاه به حدی قدرتمند بوده که بزودی آثار آن بر همگان هویدا شده و این قدرت قابل کتمان نیست.

استاد حسینی بیان کرد: در طول تاریخ و پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری در جهان این جرأت را نداشته که تیری به سوی پایگاه‌های آمریکا شلیک کند در حالی که سربازان ولایت با اقتدار این کار را انجام دادند و دشمن کوچک‌ترین عکس العملی از خود نشان نداد.

وی با بیان اینکه جبهه باطل هیچ‌گاه نمی‌تواند جبهه حق را تحمل کند و همیشه درگیری بین جبهه حق و باطل وجود داشته است، افزود: جمهوری اسلامی زیر پرچم حق و اسلام با مستکبران جهان در حال مبارزه است.

مسئول عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار کرد: ابتدای انقلاب اسلامی ما فقط با دشمن خارجی مقابله نمی‌کردیم بلکه با برخی از مسؤولان داخلی نیز مقابله کردیم که نمونه آن بنی‌صدر خائن بوده است که به رزمندگان تجهیزات نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی را بیمه کرد و به مستکبران فهماند که ایران اسلامی با هیچ کشوری شوخی ندارد و هر کسی به خاک کشورمان تعرض کند قاطعانه پاسخ آنها را خواهیم داد.

 

انتهای پیام/۵۵۹۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads