کد خبر: 197674 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 ژانویه 2020 - 18:02

شهرداری خمام 1 _ پرسپولیس رشت 0 ؛

اولین برد شهرداری خمام با هدایت سرمربی جدید رقم خورد

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ نوجوانان گیلان با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد و تیم شهرداری خمام با پیروزی کار خود خاتمه داد.

به گزارش خوبان خبر؛هفته هجدهم رقابت‌های لیگ نوجوانان گیلان با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد و تیم شهرداری خمام با پیروزی کار خود خاتمه داد.

تیم بحران زده شهرداری خمام که در هفته های گذشته لیگ نوجوانان گیلان روی نوار ناکامی قرار گرفته بود عصر امروز در زمین ورزشی علی بحری به مصاف پرسپولیس رشت رفت.

شاگردان افشین عشوری زاد بازی را هجومی آغاز کرده و موفق شدند در نیمه نخست ودر رقیقه ۲۰ بازی توسط اشکان زحمتکش به گل برسند؛ پرسپولسی ها برای جبران این گل به آب‌وآتش زده و نمی‌ خواستند قافله را مقابل تیم دهمی جدول لیگ برتر نوجوانان ببازند؛ این شهرداری خمام بودند که به پشتوانه میزبان و حضور هواداران  خود مقاومت کرده و نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر خاتمه دادند.

تیم پرسپولیس رشت نیمه دوم برای جبران گام به میدان گذاشتند ولی نتوانستد تیم شهرداری خمام را شکست دهند و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم ، شهرداری خمام  موفق شد به برتری دست یابد تا اولین پیروزی این تیم با سرمربی جدید رقم بخورد.

گفتنی در این دیدار معصوم ناظمی در دقیقه ۴۶ از شهرداری خمام با دریافت کارت قرمز از سوی داور اخراج شد.

انتهای پیام/۲۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads