کد خبر: 197583 - تاریخ: دوشنبه، 27 ژانویه 2020 - 08:44

معاون سیاسی استانداری گیلان:

ارائه راهکارهای مناسب سبب رفع آسیب‌های هویتی می‌شود

معاون سیاسی استانداری گیلان با اشاره به اینکه ارائه راهکارهای مناسب سبب مرتفع شدن آسیب‌های هویتی می‌شود، گفت: باید با باور جوانان از ایده‌ها و توانایی‌ها آنها استفاده کنیم.

به گزارش خوبان،  محمود قاسم‌نژاد عصر یکشنبه در جلسه ساماندهی جوانان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی وزنه‌برداری «جام نامجو» در این استان، اظهار کرد: امیدواریم که این مسابقات ملی به نحوه مطلوب در استان برگزار شود و ورزشکاران ایرانی نیز سهمیه المپیک را کسب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه جوانان امروز باید بتواند از گذشته درس گرفته و تاریخ نگر باشند، افزود: انگیزه‌ها و باورهای جوانان امروز با جوانان دهه ۴۰ و ۵۰ متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه جوانان تحصیل‌کرده زیادی داریم که متأسفانه به‌دنبال کسب درآمد و کار و تلاش نیستند، گفت: باید برنامه‌های موثرتری پیش‌بینی شود که جوانان بتواند توانایی‌های خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهد.

وی با بیان اینکه ساماندهی امور مرتبط با جوانان نیازمند اقدامات راهبردی است، ادامه داد: هویت جوانان باید با پیش‌بینی برنامه‌های متناسب با سبک زندگی ایرانی- اسلامی و تغییر نگرش خانواده تقویت شود.

قاسم نژاد با اشاره به لزوم تولید محتوا بر اساس باورها و فرهنگ ایرانی- اسلامی توسط نهادهای مختلف فرهنگی استان گیلان، بیان کرد: ارائه راهکارهای مناسب سبب مرتفع شدن آسیب‌های هویتی می‌شود و جوانان بر اساس ارزش‌های ایرانی و اسلامی در جهت کسب درآمد، کار و تلاش و مفید بودن در اجتماع ورود می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید شرایطی ایجاد شود که جوانان احساس کنند مسئولان برای رفع مشکلاتشان در کنار آنها قرار دارند، افزود: باید با باور جوانان از ایده‌ها و توانایی‌ها آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس گفت: جمهوری اسلامی همواره به موضوع مردم‌سالاری دینی در انتخابات توجه خاصی دارد و بنا به فرمایش امام راحل، انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مردم است.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه استکبار جهانی مدعی است که حقوق بشر در جمهوری اسلامی رعایت نمی‌شود و مردم از نظام بیزار هستند، تصریح کرد: حضور مؤثر مردم در صحنه انتخابات، بهره‌گیری از ایده‌ها و برنامه‌های جوانان برای ایجاد نشاط در جامعه موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمن می‌شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads