کد خبر: 197487 - تاریخ: جمعه، 24 ژانویه 2020 - 22:47

در هفته نهم لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان ؛

یک برد، یک تساوی و یک باخت برای شطرنج بازان خمامی

هفته نهم لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان عصر جمعه در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هفته نهم لیگ برتر و دسته یک شطرنج گیلان عصر جمعه در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج استان گیلان برگزار شد.

در بازی های انجام شده لیگ برتر تیم بانک ملی بانتیجه ی ۴ بر ۰ بازرگانی آقا طلای فومن رابرد و باشگاه پیشگام با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل شهرداری خمام به برتری دست یافت. 

در سایر بازی های انجام شده ، مجتمع آریای لوشان و باشگاه استادبزرگ توفیقی به ترتیب مقابل باشگاه نوین رشت و باشگاه نخبگان ۲٫۵ بر ۱٫۵پیروزشدند و بازی شورای اسلامی شهر خمام مقابل لوازم خانگی پارس خزر به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ انجامید، از تک نتیجه جالب این بازی باید به برد مجید یگانه دوست از شورای شهرخمام مقابل استا دفیده علی فقیرنواز در میز یک می توان اشاره کرد.

اما در بازی های لیگ یک فروشگاه رایی خمام ۳ بر ۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان را از پیش رو برداشت ، باشگاه شطرنج کیش ۲٫۵ بر ۱٫۵ لشت نشا را برد و بازی تیم های کانون وکلای دادگستری گیلان مقابل هیات شطرنج لنگرود و شهرداری بندرانزلی مقابل باشگاه پیشگام ۲ بر۲ مساوی شد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads