کد خبر: 191408 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 آگوست 2019 - 09:31

معاون عمرانی استانداری گیلان:

نقدها از عملکرد مسئولان منصفانه و با درک شرایط موجود باشد

معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به وجود نواقص و کمبودها در بخش‌های مختلف استان، گفت: نقدها از عملکرد مسئولان منصفانه و با درک شرایط موجود کشور انجام شود.

به گزارش خوبان، علی اوسط اکبری مقدم عصر دوشنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرای پروژه آبرسانی به ۵۴ روستا در بداب شهرستان شفت با اشاره به اینکه باید کاستی و کمبودها بیان شود، اظهار کرد: همه ما متعلق به این آب و خاک بوده و مدیون خون شهدا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نقدها باید منصفانه و با درک شرایط موجود باشد، گفت: نباید نقدها به گونه‌ای باشد که موجبات سوء استفاده دشمنان را فراهم کنیم.

معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه مشکلات باید درست و شفاف بیان شود، گفت: متاسفانه محدودیت‌هایی وجود دارد اما به رغم وجود همه کمبودها تلاش خود را برای ارائه خدمت مطلوب به مردم انجام می دهیم.

وی در ادامه به وجود مشکلاتی در شهرستان شفت اشاره و بیان کرد: این نشان‌دهنده عدم توجه و مدیریت صحیح مدیران و مسئولان در سال‌های گذشته بوده است.

اکبری مقدم با بیان اینکه امروز متاسفانه عده‌ای در فضای مجازی دستاوردها و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار می دهند، تصریح کرد: هدف دولت خدمت رسانی به مردم به رغم وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به افتتاح هزار و ۲۶ پروژه هفته دولت امسال در استان گیلان، گفت: با وجود مشکلات و کمبود اعتبارات هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها هزینه شده است و امسال شاهد افزایش سه برابری حضور و مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها نسبت به سال گذشته هستیم.

معاون عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه امسال در حوزه گردشگری، کشاورزی و آبرسانی به روستاها شاهد بهره برداری از ۱۶ میلیارد تومان پروژه هستیم، افزود: البته هنوز در بسیاری از روستاهای استان با تنش آبی مواجه هستیم که در تلاشیم تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود انجام دهیم.

توجه به زیرساخت‌ها اولویت مسئولان شفت

فرماندار شفت نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه اجرای پروژه آبرسانی به ۵۴ روستا یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی است، اظهار کرد: استفاده از آب مناسب بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی حق مردم شهرستان شفت است.

محمدرضا محسنی با بیان اینکه ۲۳ سال از شهرستان شدن شفت می گذرد اما متاسفانه این شهرستان با انباشتی از مشکلات مواجه است، ادامه داد: عدم بهره‌مندی از شبکه فاضلاب یکی از مشکلات است که به دلیل نبود طرح مطالعاتی تاکنون اجرایی نشده بود که با همکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این طرح مطالعاتی انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه اولویت ما توجه به زیرساخت‌ها در شهرستان شفت است، گفت: شفت در هفته دولت ۵۴ پروژه دارد و با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

کد خبر 4703063

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads