کد خبر: 188752 - تاریخ: یکشنبه، 30 ژوئن 2019 - 09:24

آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای بخش خشکبیجار ؛

هیچ کشوری جرات تحمیل جنگ به ایران را ندارد / آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران به ذلت افتادند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: آمریکایی‌ها بارها به سران کشورهای عربی توهین کردند اما در برابر ملت ایران به ذلت افتادند.

به گزارش خوبان خبر؛ آیت الله رسول فلاحتی روز گذشته در مراسم یادواره ۱۳۲ شهید و ۲ شهید گمنام بخش خشکبیجار  اظهار کرد: سلام و درود خدا، ملائکه خدا و پیامبران الهی به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص) بر ارواح مطهر شهدا و پدران، مادران و خانواده شهیدان باد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: اگر امروز ملت ایران در دنیا عزیز شده و ملت های دیگر به این مردم اقتدا می کنند به خاطر تلاش مجادهدانه جوانان ما به ویژه در دوران دفاع مقدس است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس اسطوره های نوجوانان و جوانان امروز جامعه هستند، تصریح کرد: تمام نسل های بعد باید بدانند ایستادگی ملت ایران در مقابل قدرت های استکباری را مدیون مکتب امام صادق(ع) هستیم.

آیت الله فلاحتی، اقتدار ملت ایران را در سایه قرآن و سنت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) دانست و بیان کرد: پس از گذشت ۳۰ سال از دفاع مقدس هنوز ملت ایران راه شهدا را فراموش نکرده است.

وی، ایستادگی ملت ایران در مقابل فشارها و تحریم ها را سبب شگفتی دنیا عنوان کرد و گفت: امام(ره) فرمودند آن روزی که دنیای استکبار ما را منزوی کند باید جشن بگیریم اما بعضی از آدم ها این موضوع را درک نمی کنند.

آیت الله فلاحتی به اقتدار پدافند سپاه در سرنگونی پهپاد آمریکایی اشاره کرد و یادآور شد: اگر هر کشوری پهپاد آمریکا را سرنگون می کرد با بمباران نیروهای آمریکایی مواجه می شد و استیصال آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار ملت ایران است.

وی با تاکید براینکه اقتدار ملت ایران در سایه خون شهدا محقق شده است، اظهار کرد: پس از گذشت ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس ملت ایران همچنان با آرمان های امام(ره) تجدید بیعت می کنند و در این مسیر هستند.

امام جمعه رشت با هشدار به بعضی از کسانی که دارای مسئولیت در نظام اسلامی هستند افزود: اگر هر کسی برای رسیدن به قدرت بخواهد ملت ایران را فریب دهد خداوند پاسخ او را می دهد ضمن اینکه ملت ایران فریب نمی خورد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران پس از یک هزار سال از حکومت پیامبر اسلام(ص) ایجاد شده است، تصریح کرد: هیچ حکومتی به اندازه جمهوری اسلامی ایران مورد تحریم سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار نگرفته است.

وی، برگزاری یادواره شهدا را تجدید بیعت با آرمان شهیدان دانست و بیان کرد: امروز دنیا در برابر ملت و رهبر ایران خاضع شده و این اقتدار برگرفته از خون شهدا است.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به ۴ ویژگی مومن از نگاه امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: مومن همیشه خیر بده است، مومن در زندگی کم خرج است، مومن با تدبیر زندگی خود را اداره می کند و مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به برجام، خاطرنشان کرد: ملت ایران دیگر به آمریکایی ها و اروپایی ها اعتماد ندارد زیرا هر چه توانستند علیه مردم ما به کار گرفتند.
وی به نزدیک شدن به پایان مهلت ۶۰ روزه دولت ایران به اروپا اشاره کرد و یادآور شد: به همه دولتمردان عرض می کنم به اروپایی ها اعتماد نکنید زیرا اروپایی ها و آمریکایی ها به هیچ قراردادی پایبند نیستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اینستکس فریب است، اظهار کرد: اروپایی ها به دنبال کسب زمان برای مقاصد شوم خود هستند و ملت ایران فریب آنها را نمی خورد.
آیت الله فلاحتی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه هیچ جنگی نمی شود و مذاکره هم نمی کنیم، اشاره کرد و افزود: هیچ کشوری جرات نمی کند به ملت ایران جنگی را تحمیل کند.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها یدک کش آمریکایی ها هستند، بیان کرد: دنیا تنها فرانسه، انگلیس و آمریکا نیست بلکه ملت های جهان مشتاق رابطه با ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا دارای عزت هستند و خاک شهیدان را سرمه چشم خود می کنیم و شفاعت می طلبیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به منشا قدرت جمهوری اسلامی اظهار داشت: خداوند متعال به‌خاطر برکت خون شهدا قدرتی چندین برابر بیشتر از مستکبران دنیا به ملت ایران داده است و عظمت جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است.

 

انتهای پیام/۸۵۲۵۶۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads