کد خبر: 186007 - تاریخ: دوشنبه، 29 آوریل 2019 - 20:49

با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال:

دروازه بان خمامی تراکتورسازی از حضور در عرصه‌های فوتبالی محروم شد

دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکن باشگاه تراکتورسازی تبریز صادر شد.

به گزارش خوبان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دستور موقت صادره از کمیته اخلاق آمده است؛ با توجه به اخبار و گزارش واصله مبنی بر رفتار غیرورزشی و غیر اخلاقی آقای محسن فروزان بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز و با نظر به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار و مسلم قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی محسوب می شود که به اعتبار و حیثیت فوتبال کشور لطمه وارد می کند ، لذا اعلام می دارد ضمن تشکیل و رسیدگی پرونده و انجام تحقیقات در این خصوص دستور موقت مبنی بر تعلیق فعالیت‌های ایشان در کلیه بخش‌های فوتبال کشور به مدت یک ماه صادر گردیده است.

مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی شود تا از کلیه فعالیت های نامبرده در حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن فوتبال کشور از روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ همچنین ورود به کلیه استادیوم های ورزشی فوتبال و همراهی با تیم ها و اهالی فوتبال در مراسمات و مسابقات جلوگیری به عمل آید.

گفتنی است، در جریان دیدار دو تیم تراکتور و سپیدرود رشت، تیم تراکتور سه گل دریافت کرد که با توجه به آمادگی دروازه‌بان تیم در مسابقات این فصل، شائبه‌هایی ایجاد شد و این وضعیت از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت. 
به دنبال این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بر طبق وظایف خود بررسی های لازم را آغاز کرد که جلسه رسیدگی کمیته بر اساس مقررات انضباطی باشگاه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین رویه دیوان داوری ورزش، با حضور معاون حقوقی باشگاه، مدیر تیم و مدیر اجرایی و همچنین محسن فروزان و وکیل وی برگزار شد. 
در این جلسه اتهامات به فروزان تفهیم شد و وی نیز دفاعیات خود را مطرح کرد.
۶۱۳۲/۳۰۷۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads