کد خبر: 185004 - تاریخ: شنبه، 30 مارس 2019 - 18:12

سرپرست بخشداری خمام در نشست ستاد گرامیداشت یوم الله 12 فروردین مطرح کرد :

وظیفه داریم برای حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی باید دریغ نکنیم

رضا مهدوی با اشاره نظام جهموری اسلامی ایران در ۴۰ ساله گذشته در عرضه های بین الملی حضور مستمری داشت، بیان کرد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

به گزارش خوبان، رضا مهدوی در نشست ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین که ظهر امروز در سالن جلسات بخشداری خمام برگزار شد، گفت: در روز ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و با حضورشان پای صندوق های رای این پیام را به گوش جهانیان رساندند که نظام اسلامی قادر است حکومتی با اقتدا به آیین نبوی تاسیس کند.

سرپرست بخشداری خمام گفت: ۱۲ فروردین ماه، روز تثبیت انقلاب اسلامی و ثمره سال ها مجاهدت مردم غیور و غیرتمند ایران اسلامی در مبارزات ضد استکباری و طاغوتی است.

رضا مهدوی با اشاره نظام جهموری اسلامی ایران در ۴۰ ساله گذشته در عرضه های بین الملی حضور مستمری داشت، بیان کرد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی ادامه داد : امروز نیز همه وظیفه داریم با اطاعت محض از مقام معظم رهبری برای رسیدن به قله های پیشرفت و شکوفایی و استقلال در هر مقام و منصبی هستیم تلاش کنیم.

سرپرست بخشداری خمام ، با اشاره به برکات پیروزی انقلاب و استقرار حکومت مردم سالار دینی، افزود: ارمغان جمهوری اسلامی ایران استقلالی است که که هیچ قدرتی نتوانست آن را خدشه دار کند. 

رضا مهدوی تصریح کرد: بدون تردید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، دوازدهم فروردین ۵۸ مقطع تاریخی بی نظیری در تاریخ ایران اسلامی است.

انتهای پیام/۸۵۶۹۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2019/03/30 - 19:04
    پاسخ

    سلام بر همشهریان گرامی، با همکاری عزیزان انشاالله مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد، مخصوصا با حضور جوانان عزیزمان این اتفاق زودتر خواهد افتاد، جا دارد از زحمات همه دست اندر کار ان بخصوص جناب آقای محمد رضا یوسفی پور قدردانی شود، یا علی

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads