کد خبر: 184967 - تاریخ: جمعه، 29 مارس 2019 - 15:30

امام جمعه خمام:

مردم از رستوران ها،کافه سنتی های متخلف در مسیر رشت به خمام گلایه مند/ مسولین استان و بخش تدبیری برای زدودن فساد در خمام کنید

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه گله ها و شکایت های مردم از رستوران ها و کافه سنتی های متخلف مسیر رشت به خمام بسیار زیاد است، اظهارداشت: اطلاعی که بنده نیز از مسئولین مربوطه گرفتم مؤید چنین شکایت هایی بوده است.

به گزارش خوبان خبر؛ حجّت‌الاسلام حامد اسداله زاده ، امام‌جمعه خمام در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۹ فرودین) خمام با تبریک سال نو گفت: نوروز امسال به‌دلیل شرایط جوى، به تعطیلاتى ویژه و خاص تبدیل شد و خسارتهای جانی و مالی بسیاری به کشورمان وارد کرد اما باز هم این مردم عزیزمان بودند که با تنها نگذاشتن حادثه دیدگان، جلوه های بیادماندنی از ایثار و همدردی، وحدت و انسجام ملی را به نمایش درآوردند.

حجّت‌الاسلام حامد اسداله زاده بابیان اینکه تاکنون کمک های خوبی برای سیل زندگان استان های گلستان و مازندران در بخش خمام انجام شده است ، افزود: انتظار بیش از این می رود که مردم نوع دوست خمام کمک بیشتری در این خصوص انجام دهند.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد محلات و مسجد جامع خمام  آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه گله ها و شکایت های مردم از رستوران ها و کافه سنتی های متخلف مسیر رشت به خمام بسیار زیاد است، اظهارداشت: اطلاعی که بنده نیز از مسئولین مربوطه گرفتم مؤید چنین شکایت هایی بوده است.

وی ادامه داد: آمار فساداخلاقی و سِرو مشروبات الکلی در برخی از چنین صنف هایی بسیار تأسف بار است و غیرت خانواده های شهدا و مردم غیرتمند را به جوش آورده است.

حجّت‌الاسلام حامد اسداله زاده با بیان مسولین استانی و بخش باید با این مکان های برخورد جدی کند، بیان داشت: خمام حیاط خلوت عده ای لاابالی که قصد عیش و نوش کرده اند نیست.

امام جمعه خمام افزود : شهر خوبان و شهر ۱۷۲ شهید گلگون کفن است که پدر و مادران شهدایش همچنان در این شهر نفس می زنند.

خطیب نماز جمعه خمام  قانون فصل الخطاب است و ما هم مطالبه ای غیرقانونی نداریم و می خواهیم با تشدید نظارت ها در کشور از حرام بیّن الهی جلوگیری شود مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر نشود آنوقت این مردم انقلابی و خانواده های شهدا هستند که وظیفه نظارتی و پاسداری از ارزش ها را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: این نه فقط حرف بنده بلکه که موضع مشفقانه و ناصحانه غیرتمندان و خانواده شهدای خمام خطاب به مسولین استانی و بخش است که تدبیری برای زدودن این فساد در بخش کنید.

حجت الاسلام اسداله زاده  در پایان گفت : تریبون نماز جمعه هم آماده است که به عنوان سخنران پیش از خطبه در اختیار هر کدام از این  مسولین استانی و بخش گذاشته می شود تا بگویند به مردم که در این رابطه تاکنون چه کارهایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/۴۲۸۷۸۹

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads