کد خبر: 184367 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 مارس 2019 - 09:52

دبیر برگزاری مراسم اعتکاف بخش خمام خبر داد؛

۲ مسجد خمام آماده پذیرایی از معتکفین نوروزی است

دبیر برگزاری مراسم اعتکاف بخش خمام گفت:۲ مسجد خمام آماده پذیرایی از معتکفین نوروزی است.

به گزارش خوبان خبر ؛ دبیر برگزاری مراسم اعتکاف بخش خمام با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ستاد بخش اعتکاف در گفتگو با خبرنگار ما  بیان کرد: در راستای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ستاد  بخش تشکیل و در این زمینه اقداماتی همچون هماهنگی با ادارات و ارگان‌های دولتی برای تجهیز و آماده‌سازی مساجد، دعوت و حضور مبلغان و روحانیون برای جذب و مشارکت مردم در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف انجام شده است.

حجت فلاح در ادامه به محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: افزود: محل برگزاری اعتکاف رده سنی بزرگسالان در مسجد جامع  و رده سنی نوجوانان در مسجد امام حسین (ع) خواچکین است.

وی زمان پذیرش و ثبت‌نام از معتکفین را یک هفته قبل از آغاز مراسم اعتکاف دانست و گفت: هیات امنای مساجد به عنوان متولیان و برگزارکنندگان مراسم اعتکاف یک هفته قبل از آغاز مراسم در بحث پذیرش و ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان اقدام می‌کنند.

حجت فلاح با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف به صورت مردمی و با مشارکت خیرین و هیات امنای مساجد برگزار می شود، ادامه داد: هزینه امور اعتکاف بخشی را از معتکفین و بخشی را از خیرین دریافت خواهند کرد و لذا عزیزانی که تمایل به مشارکت در این امر خیر دارند می توانند با شماره تماس ۰۹۱۱۸۳۷۶۵۱۳ و ۰۹۱۱۲۳۱۰۵۷۲ تماس بگیرند.

دبیر برگزاری مراسم اعتکاف بخش خمام  با بیان اینکه امسال به دلیل نزدیکی به ایام عید حال و هوای خاصی داشته و معتکفین روز اول عید را در مسجد و در فضای معنوی حضور دارند،، بیان داشت : اعتکاف؛ عبادتی گروهی است و شرکت در چنین اجتماعی وحدت و همدلی میان مؤمنین را بیشتر می‌کند.

 

انتهای پیام/۵۶۹۶۹۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads