کد خبر: 184172 - تاریخ: یکشنبه، 10 مارس 2019 - 00:04

رئیس پلیس آگاهی خمام در گفتگو با خوبان خبر؛

چهار سارق وسایل خانگی در روستای کلاچاه دوم دستگیرشدند / کشف ۱ گرم هروئین و شیشه

رئیس پلیس آگاهی خمام اظهار داشت: چهار سارق وسایل خانگی در روستای کلاچاه دوم دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خوبان خبر؛ رئیس پلیس آگاهی خمام شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: چهار سارق وسایل خانگی در روستای کلاچاه دوم دستگیر و روانه زندان شدند.

سرگرد ابراهیم میرعبدی در تشریح جزئیات این‌خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل بمب آب ، کابل برق و مخابرات، موتور یخچال و …. رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از یک سری اقدامات پلیسی و بررسی شیوه سرقت ها ماموران نیروی انتظامی و آگاهی خمام موفق به شناسایی سارقان شدند و در نهایت با هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفی گاه خود در روستای کلاچاه دوم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خمام با اشاره به اینکه از متهمان ۱ گرم هروئین،  1 گرم شیشه و تعدادی زیادی پایپ کشف و ضبط شد، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و عید نوروز اظهار کرد: از مردم می خواهیم در صورت ترک منزل به‌صورت کوتاه و طولانی مدت، مراقبت از خانه را به افراد امین و مسئولیت‌پذیر سپرده و درب و پنجره ها را قفل کنند.

سرگرد ابراهیم میرعبدی تاکید کرد که شهروندان چنانچه ناچار به ترک منزل شدند یک لامپ در منزل روشن نگه دارند، بیان داشت: شهروندان موارد مشکوک را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

وی اضافه کرد: برای ارتقای امنیت منازل، استفاده از قفل‌های مطمئن، نصب دزدگیر و … ضروری است.

 

انتهای پیام/۹۳۸۶۸۹۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads