کد خبر: 184116 - تاریخ: شنبه، 9 مارس 2019 - 15:24

برگزاری مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان گیلان در خمام

مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان گیلان به میزبانی خمام با شرکت ۱۰۰ دانش آموز برگزار شد.

بدریه هدایت پناه ظهر امروز در حاشیه برگزاری سی هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری شناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه های فرهنگی هنری می باشد.

 مسئول فرهنگی هنری آموزش و پروزش گیلان ، تصریح کرد: هنر یکی از مقوله های جدی فرهنگی هر جامعه ای است و طبیعی است که وقتی این فعالیت معنوی انسان امکان رشد پیدا کند  در غنا بخشیدن به فرهنگ اجتماعی کاربردی عظیم خواهد داشت.

وی گفت:برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش موثری در تقویت روحیه مشارکت جویی و  بین دانش آموزان و همچنین آموختن یک مهارت به دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات را به همراه دارد.

 مسئول فرهنگی هنری آموزش و پروزش گیلان با اشاره به اینکه این دوره از رقابتها در کانون فرهگی شهید حق شناس برگزار شد ، افزود: در این دوره از رقابتها  100 دانش آموز دختر و پسر مقطع دوم متوسطه در قالب ۹ تیم در بخش های نقالی، نمایش نامه خوانی، نمایش صحنه ای، به رقابت می پردازند.

بدریه هدایت پناه با در پایان گفت: افراد برگزیده به مسابقات کشوری که قرار است مرداد ماه سال آینده در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شود راه پیدا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/۶۸۸۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads