کد خبر: 184095 - تاریخ: شنبه، 9 مارس 2019 - 13:18

همزمان با نزدیک شدن به پایان سال؛

جشن نیکوکاری در مدارس خمام برگزار شد

جشن نیکوکاری در مدارس خمام ظهر امروز با حضور جمعی از مسولین این بخش برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ رضا مهدوی ظهر امروز در آئین جشن نیکوکاری در مدرسه شهید صادقی خمام اظهار داشت: در آستانه عید سعید باستانی شاهد برگزاری جشن نیکوکاری هستیم که می‌تواند طلیعه‌ای مناسب در نوع‌دوستی تلقی شود.

سرپرست بخشداری خمام گفت: برگزاری جشن های نیکوکاری در مدارس فرصتی برای کمک کردن به همنوعان است تا در حد امکان در جهت رفع مشکلات نیازمندان گام برداریم.

وی برگزاری جشن نیکوکاری به همت  کمیته امداد حضرت امام(ره) را اقدامی ارزشمند برای جمع آوری کمک های مردمی خواند و گفت: با برگزاری این جشن  بخشی از نیازهای جامعه برآورده می شود.

رضا مهدوی  بیان کرد: در آستانه سال نو برخی از خانواده‌ها در زمینه مسائل معیشتی خود با مشکلاتی روبرو هستند که لازم است با کمک‌های خیرخواهانه، شادی و نشاط را به آنها هدیه کنیم.

رضا مهدوی گفت: دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم و دانش با حضور در مراسم کمک به همنوعان، فعالیت در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی را به صورت عملی می‌آموزند.

 گفتنی است ،  در پایان این مراسم دانش آموزان پاکت‌ها حاوی وجه نقد و سایر هدایای غیر نقدی خود را به صندوق کمیته امداد اهدا کردند تا این هدایا در اختیار دانش آموزان و خانواده‌های محروم قرار بگیرد.

انتهای پیام/۶۲۵۲۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads