کد خبر: 183951 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 مارس 2019 - 14:17

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام :

در آستانه سال نو سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد خمامی توزیع می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با بیان اینکه یک سبد غذایی به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان بین مددجویان خمامی توزیع می شود، بیان داشت: گروه های خیریه دیگر نیز  اقدام به جمع آوری سبد کالا برای نیازمندان کرده اند.

به گزارش خوبان خبر، علی جمشیدی روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگارما اظهارداشت: دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی بر نوع‌دوستی و رسیدگی به نیازمندان کرده است افزود: در قرآن کریم آیاتی فراوانی در خصوص انفاق و نوع‌دوستی بیان شده که نشان از اهمیت این فریضه الهی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام رویکرد امداد در جمع آوری کمک‌ها در جشن نیکوکاری را یاری رساندن به ایتام و نیازمندان در آستانه سال نو دانست و گفت: در این روز آحاد مردم نوع‌دوست و خیرین بخش شادی خود را  به منظور شاد کردن دل نیازمندان با آنها تقسیم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار ‘عیدی برای همه  به دلیل حضور یافت ریاست جمهوری در گیلان امسال روز  شنبه برگزار می شود ، افزود : ۸۰۰۰ پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس این بخش توزیع شده است.

علی جمشیدی با اشاره به جشن نیکوکاری به صورت مشترک با همکاری کمیته امداد امام و آموزش وپرورش برگزار می‌شود، گفت: یکی ازجنبه‌های مثبت این طرح این است که مبالغ جمع آوری شده در مدارس از طریق کمیته امداد به آموزش و پرورش برگشت داده خواهد شد و دراختیار همان مدرسه قرارخواهدگرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با بیان اینکه یک سبد غذایی به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان بین مددجویان خمامی توزیع می شود، بیان داشت: گروه های خیریه بخش نیز اقدام به جمع آوری سبد کالا برای نیازمندان کرده اند.

به گزارش خوبان خبر ، ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه هر سال به منظور جذب کمک ها و هدایای مردمی به دانش آموزان و خانواده های محروم و نیازمند به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads