کد خبر: 183751 - تاریخ: یکشنبه، 3 مارس 2019 - 09:38

تلاش پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان در روزهای پایانی سال

رییس پلیس پیشگیری گیلان اعلام کرد : با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می شود.

به گزارش خوبان، رییس پلیس پیشگیری استان امروز با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم در روزهای پایانی سال از اهداف مهم پلیس است گفت : امسال سیاست پلیس برای حفظ آرامش و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال محله محوری است.
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در ادامه با بیان اینکه ۱۲۰ هزار عدد انواع محترقه خطرناک و غیرمجاز تاکنون در استان کشف و ضبط شده است افزود : بیشترین کشفیات به ترتیب در بندرانزلی ، رشت و آستانه اشرفیه بود.
وی با اشاره به اینکه برخی نوجوانان در روزهای آخر سال بمب های دست ساز درست می کنند گفت : برای پیشگیری از حوادث ناشی از ساخت و بکارگیری مواد آتش زا و منفجره از اتحادیه رنگ فروشان ( فروشندگان سرنج و رنگ ) خواست از فروش آهک به نوجوانان خودداری کنند.
رییس پلیس پیشگیری گیلان تاکید کرد : ساخت بمب دست ساز جزو جرایم سنگین است و دستگاه قضایی با سازندگان این بمب ها برخورد جدی می کند.
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخرسال ۲ خودروی حمل بمب برای خنثی کردن مواد منفجره دست ساز در استان آماده باش است گفت : یک نفر در سازمان ها و ادارات نیز برای پیشگیری از وقوع حادثه حضور خواهد داشت.
رییس پلیس پیشگیری گیلان در پایان با بیان اینکه مجرمان شناسنامه دار در چهارشنبه آخر سال تحت مراقبت قرار می گیرند افزود : پلیس و دستگاه قضا با این افراد در صورتی که دوباره هنجارشکنی کنند شناسایی و برخورد می کند.

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads