کد خبر: 183748 - تاریخ: یکشنبه، 3 مارس 2019 - 09:36

معاون استاندار گیلان خبر داد:

جذب نیرو در راه آهن گیلان از طریق فراخوان و با اولویت استخدام افرادبومی انجام می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان ایجاد اشتغال در راه آهن شمال ۲ را بسیار با اهمیت دانست و گفت:از طریق فراخوان و با اولویت استخدام بومی به زودی روند جذب نیرو هم برای راه آهن گیلان انجام می شود.

به گزارش خویان ، علی اوسط اکبری مقدم با حضور در برنامه “در مسیر توسعه” از سفر رییس جمهوری به گیلان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: این سفر دستاوردهای مطلوبی برای گیلان دارد که توسعه استان را رقم می زند.

وی راه آهن گیلان را یکی از بزرگترین پروژه های زیرساختی و حمل نقلی کشور خواند که علاوه تحول اقتصادی،ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری را نیز به همراه دارد.

اکبری مقدم با بیان اینکه راه آهن گیلان دارای سه فاز است که فاز اول آن قزوین رشت، فاز دوم رشت انزلی و فاز سوم رشت آستارا می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با حضور رییس جمهوری فاز اول به صورت رسمی افتتاح و عملیات اجرایی رشت آستارا آغاز می شود.

وی ایجاد اشتغال در راه آهن شمال ۲ و نیز ایجاد اشتغال غیرمستقیم از طریق کارکردهای راه آهن در گیلان را بسیار با اهمیت دانست و با اعلام اینکه برای مراحل ابتدایی فعالیت راه آهن در گیلان از نیروهای متخصص سایر استان های دارای راه آهن استفاده می شود، گفت: از طریق فراخوان و با اولویت استخدام بومی به زودی روند جذب نیرو برای راه آهن گیلان انجام می شود تا جایگزین نیروهای غیر بومی و موقتی شوند.

اکبری مقدم همچنین به موضوع سیل در برخی شهرستان های استان در ماههای اخیر اشاره کرد و گفت: با پیگیری های استاندار گیلان و حضور رییس برنامه و بودجه و چندتن از وزرا در شهرستان های سیل زده تصمیمات خوبی برای رفع بحران اخذ و در اسرع وقت خسارت های مالی این حادثه نیز پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در پایان به مسئله مدیریت پسماند در گیلان به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و گفت: نشست های کارشناسی بسیاری در این خصوص برگزار شده تا با انجام فعالیتی موثر در جهت کاهش آلودگی ها و مشکلات موجود در این بخش گام برداریم.

انتهای پیام/۸۵۲

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads