کد خبر: 183730 - تاریخ: شنبه، 2 مارس 2019 - 20:05

ضارب 63 ساله توسط پلیس خلع سلاح شد

نزاع خونین و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی بلافاصله با استفاده از تکنیک‌های عملیات روانی و شگردهای پلیسی، ضارب ۶۳ ساله را خلع سلاح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

به گزارش خوبان،  فرمانده انتظامی رشت از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که فردی با اسلحه شکاری در درون حیاط خانه خود ایستاده و ۲ نفر مجروح نیز در حیاط خانه قاتل بر روی زمین افتاده‌اند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله با استفاده از تکنیک‌های عملیات روانی و شگردهای پلیسی، ضارب ۶۳ ساله را خلع سلاح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه ۲ مجروح ۳۵ و ۴۵ساله که از ناحیه صورت و گردن جراحت داشتند بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اظهار داشت: یکی از این مجروحین به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت.

رمضانی ادامه داد: برابر بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد علت درگیری، اختلاف ملکی بین فرد ضارب و چند تن از همسایگانش بوده که این درگیری به داخل حیاط منزل فرد ضارب کشیده شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اشاره به اینکه متهم ۶۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: نزاع و درگیری باعث فرسایش سرمایه‌های اجتماعی و تبدیل همبستکی اجتماعی به گسست اجتماعی شده و از شهروندان خواست اختلافات خود را از طریق بزرگان، ریش‌سفیدان محلی و مبادی قانونی پیگیری کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads