کد خبر: 183708 - تاریخ: شنبه، 2 مارس 2019 - 09:47

از ابتدای امسال تاکنون؛

۴ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد گیلان ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به ایجاد ۴ هزار شغل برای مددجویان این نهاد، گفت: بیش از ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای این تعداد شغل پرداخت شده است.

به گزارش خوبان، عباس اهرابی با بیان اینکه در حال حاضر۱۱۶ هزار  و ۴۰۰ خانوار در استان گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: ۵۲ درصد از این خانوار را سالمندان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به نام حضرت امام خمینی (ره) مزین شده است، افزود: هدف از تاسیس این نهاد انقلابی کمک و یاری رساندن به مستضعفان و به فرموده حضرت امام (ره) پابرهنگان جامعه است.

اهرابی سال ۹۷ را سالی پرکاری برای امدادگران کمیته امداد در حوزه‌های خدمت رسانی به محرومان عنوان کرد و ادامه داد: امروز باتوجه به شرایط اقتصادی کشور، هر چه کار کنیم فقر، یک قدم از ما جلوتر است اما با کمک و همدلی همه سازمان ها و نهادها به ویژه نیکوکاران اجازه نمی دهیم مددجویان این نهاد زیربار مشکلات زندگی دچار آسیب شوند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه امسال چهار هزار شغل برای مددجویان این نهاد راه‌اندازی شده است، بیان کرد: اشتغال از فعالیت های اصلی برای توانمندسازی خانوارها است و برای ایجاد این تعداد شغل بیش از ۷۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

اهرابی با تاکید بر اینکه وام های کمیته امداد به سمت انحراف نمی رود، تصریح کرد: ایجاد اشتغال هزینه بالایی دارد اما با ۳۰ میلیون تومان برای چندین نفر شغل ایجاد می کنیم.

وی ساخت مسکن برای محرومان را از اهداف مهم کمیته امداد عنوان کرد و گفت: ساخت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی با ۹۲ میلیارد در گیلان آغاز شده است که امیدواریم با همکاری سپاه تا شهریور ماه ۹۸ به پایان می رسد.

اهرابی ادامه داد: مجموع درآمد امسال کمیته امداد از مشارکت‌های مردمی ۷۱ میلیارد تومان بوده که در زمینه زکات هفت میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان توسط مردم پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه بیش از هشت هزار یتیم و فرزند محسنین در گیلان تحت پوشش این نهاد هستند،  افزود: ایتام و نیازمندان چشم انتظار کمک و همدلی مردم و نیکوکاران هستند تا سال جدید را با شادی و نشاط تحویل کنند.

کد خبر 4556405

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads