کد خبر: 182694 - تاریخ: شنبه، 9 فوریه 2019 - 23:25

آیت‌الله رضا رمضانی در یادواره شهدای بخش لشت نشاء :

فرهنگ عاشورایی و فرهنگ فاطمی باید زنده بماند/ نباید در مقابل دشمن کوتاه بیایم

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه اوج انقلاب اسلامی در تاسوعا و عاشورا بود و انقلاب ما در حقیقت شعاری از تاسوعا و عاشورا است گفت: فرهنگ عاشورایی و فرهنگ فاطمی باید زنده بماند.

به گزارش خوبان خبر؛ آیت‌الله رضا رمضانی عصر امروز در یادواره ۱۷۷ شهید بخش لشت نشا ء در مسجد جامع ایت بخش با اشاره به اینکه در عزاداری‌ها باید شعور مقدم‌ بر شور باشد اظهار کرد: معرفت ما باید نسبت به اهل‌بیت (ع) باید بیشتر شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شعور مقدمه‎ای برای شور است خاطرنشان کرد: باید  در مراسم  توسل، روضه‌خوانی و سینه‌زنی نسبت به معرفت و شناخت ائمه جدی باشیم.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه اوج انقلاب اسلامی در تاسوعا و عاشورا بود و انقلاب ما در حقیقت شعاری از تاسوعا و عاشورا است گفت: فرهنگ عاشورایی و فرهنگ فاطمی باید زنده بماند.

وی با اشاره به اینکه اکنون اروپایی‎ها خواستار مذاکره درباره قدرت موشکی و دفاعی ایران هستند تصریح کرد: قدرت موشکی و دفاعی ایران خط قرمز ماست و اجازه‎ مذاکره به اروپایی‎ها داده نمی‌شود.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به مشی استدلال و احتجاج حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: نباید در مقابل دشمن کوتاه بیایم و باید حرف‌های خود را شفاف و صریح بیان کنیم.

وی با بیان اینکه در روز قیامت، خون‌های شهدا از ما مطالبه می‌کند گفت: برخی بی‌تدبیری ازجمله گرانی، بیکاری و حقوق‌های نجومی هم وجود دارد که مردم گله دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه میلیاردها دلار هزینه کردند تا چهلمین سال انقلاب اسلامی را نبینیم بیان کرد: به کوری چشم دشمنان نه‌تنها چهلمین سال بلکه این انقلاب به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) وصل خواهد شد.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه دشمن قصد دارد جامعه را بی‎تفاوت کند و جامعه بی‎تفاوت پس‎روی می‌کند تصریح کرد: پیغمبر(ص)مسئولیت پذیری را به ما آموختند. 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تنها به از بین بردن آن راضی می‌شوند، بیان کرد: دشمنان برای این مقصود، تاکنون میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروزه با رویش‌هایی در نسل جوان اروپا مواجه است، اظهار کرد: همه بدانند که این انقلاب تنها مربوط به ملت ایران نیست بلکه مربوط به همه جهان است.

وی با اشاره به اینکه برخی کم‌کاری‌ها در کشور باعث یأس شده است، تصریح کرد: مطالبه مردم در بحث حقوق‌های نجومی این است که قوه قضائیه باید گزارش پیگیری را اعلام کند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه پشت گوش انداختن در مطالبه مردمی معنا ندارد، افزود:  هرجا صداقت خود را به مردم نشان بدهیم، مردم آماده‌تر می‌شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز با وجود همه اختلاف‌ سلیقه‌ها، حضور گسترده مردم اقتدار نظام را به جهانیان نشان‌ می‌دهد.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مشکلات مردم باید مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: کارخانه‌ای که شش ماه حقوق نمی‌دهد، باید سریع رسیدگی شود و این یک فاجعه برای یک نفر در خانواده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه‌‌ها درگیلان باید پیگیری جدی شود، تصریح کرد: مسئولین به دنبال افزایش اشتغال هستند، ولی امروز کسانی که مشغول به کار بودند با تعطیلی کارخانه‌ها، بیکار شدند.

وی  مسئولیت پذیری را حاصل تربیت امام خمینی(ره) و درس مهم حضرت زهرا(س) دانست و گفت: وظیفه مهم این است که حس مسئولیت‌پذیری باید خود را نشان دهد.

وی در ادامه به اصل هدف‌داری و اصل ایمان و باورداشت در جامعه اشاره و بیان کرد: دشمن در تلاش برای تضعیف باورها است تا بتواند کارآمدی نظام را از بین ببرد.

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: اصل تطابق مسئولیت مسئولان نظام با تعاریف اسلامی نکته مهمی است و مسئولین باید باورمند به اهداف نظام اسلامی باشند.

به گزارش خوبان خبر ، این‌مراسم با مداحی محمد پور اسماعیلی همراه بود.

 

انتهای پیام/۱۲۱۳۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads