کد خبر: 182491 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 فوریه 2019 - 22:02

هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان گیلان ؛

شکست شهرداری خمام مقابل وحدت ماسال در روز پرحاشیه

از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان گیلان، عصر امروز تیم فوتبال وحدت ماسال در دیداری پرحاشیه، توانست از سد میهمانش، شهرداری خمام عبور کند.

به گزارش خوبان خبر؛ دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری خمام و وحدت ماسال عصر امروز با نتیجه ۲ بر ۰ به سود وحدت ماسال خاتمه یافت.

در این دیدار که در جریان هفته‌ی هجدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان گیلان پیگیری شد، در شرایطی برگزار می شد که هر دو تیم با ۱۱ امتیاز در رتبه های پایین جدول حضور داشته و این دیدار می توانست برای آنها، دیداری ۶ امتیازی باشد.

دیدار تیم وحدت ماسال و شهرداری خمام،  که از قضا بازی بسیار پرتنش از آب در آمد که چندین و چند کارت با رنگهای مختلف را به همراه داشت؛ تا دقیقه ۹۰ با حساب صفر بر صفر دنبال می شد اما سرانجام این تیم وحدت بود که توانست در دقیقه ۹۱ و ۹۳ بازی، دو بار متوالی دروازه میهمانش را باز نماید.

در این دیدار، تیم میهمان از همان ابتدا کوشید بازی را به سمت و سوی حاشیه بکشاند و چند تن از هوادران آنها با سردادن شعارهایی تماشاگران ماسال را تحریک می کردند که این موضوع به زمین بازی نیز کشیده شد و موجب ایجاد تشنج در بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم نیز شد.

تیم فوتبال وحدت، در شرایطی موفق به کسب این پیروزی و افزایش امید خود برای باقی ماندن در لیگ برتر ایجاد نموده که تا چند هفته پیش از این دیدار حتی خوشبین ترین طرفداران این تیم نیز امکان وقوع چنین چیزی را تقریبا محال می دانستند.

انتهای پیام/۴۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads