کد خبر: 182436 - تاریخ: دوشنبه، 4 فوریه 2019 - 20:43

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت در جمع خانواده های شهداخشکبیجار:

هر روز جبهه حق و انقلاب قوت گرفته و دشمن ضعیف‌تر شده است

فرمانده سپاه مقداد رشت با بیان اشاره بزرگ‌ترین دشمنی در طول تاریخ بعد از ائمه اطهار در زمان ما بوده است و هر روز هم تشدید شده است، تصریح کرد: هر روز جبهه حق و انقلاب قوت گرفته و دشمن ضعیف‌تر شده است.

به گزارش خوبان خبر؛ فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت عصر امروز در همایش تجلیل از خانواده های شهدای بخش خشکبیجار که در سالن جهاد کشاورزی این بخش برگزار شد، اظهار داشت:هر تحولی در جامعه مشروط به تحول در اندیشه هاست و قلمرو شکوه یک ملت به افق های ذهنی آنها بستگی دارد. 

سرهنگ حسن امینی با بیان اینکه یش از انقلاب،ملت ایران در اسارت فرهنگی و فکری بود تا آمریکایی ها بتوانند بر ما مسلط باشندف تصریح کرد: آن زمان آمریکایی ها تعیین می کردند ما در چه حد از صنعت باشیم و یا با چه کشورهایی ارتباط داشته باشیم و جلوگیری از پیشرفت ایران طی سال های گذشته به دلیل همین تفکر قدیمی است.
وی خاطرنشان کرد: در رژیم ستمشاهی حتی برای آموزش دیدن یک دوربین هدایت آتش توپخانه نیروها به آمریکا می رفتند و وجود ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران نمادی از برجستگی بردگی و اسارت فکری و استعمار فرهنگی ایران است.

سرهنگ حسن امینی با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال، گفت: این انقلاب اسلام را به عنوان جوهره حکومت دینی محقق کرده است و تا به امروز آن را حفظ کرده ایم. 

 فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت با بیان اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند نه مسئولان نظام، افزود: بدون پشتوانه و خواست مردم خیمه نظام جمهوری اسلامی برپا نمی شود و نمی ماند.

وی با بیان اشاره بزرگ‌ترین دشمنی در طول تاریخ بعد از ائمه اطهار در زمان ما بوده است و هر روز هم تشدید شده است، تصریح کرد: هر روز جبهه حق و انقلاب قوت گرفته و دشمن ضعیف‌تر شده است.

گفتنی است ، در پایان این همایش از خانواده های شهدای بخش خشکبیجار تحلیل شدند.

 

انتهای پیام/۹۵۸۷۸۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads