کد خبر: 182035 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 ژانویه 2019 - 13:43

ملوان انزلی 4 - پارس بوشهر 1

پیروزی تیم فوتبال بانوان ملوان در روز هتریک سارا قمی

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان با نتیجه چهار بر یک مقابل میهمان خود پارس جنوبی بوشهر به برتری دست‌یافت.

به گزارش خوبان خبر؛  هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

 در حساس ترین بازی هفته تیم ملوان و  پارس جنوبی  رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت هر تیم ملوان موفق شد در یک بازی یک طرفه  با ۴ بر یک پارس جنوبی را شکست دهند. 

شاگردان مریم ایران‌دوست  خود بازی را هجومی آغاز کرده و خیلی زود در دقیقه پنج مسابقه توسط یاسمن فرمانی به گل دست‌یافتند، ملوانان پس‌ازاین گل به حملات خود ادامه داده و توسط سارا قمی اختلاف را به دو گل رساندند، تیم پارس در این نیمه صاحب یک موقعیت پنالتی شد که آن را هدر داد.

نیمه دوم مسابقه با غافلگیری ملوانان آغاز شد و   پارس جنوبی یکی از گل خورده را جبران کند، پس‌از این گل ماشین گلزنی بهترین گلزن قوهای سپیدرود به راه افتاده و در نیمه دوم با دابل در دقایق ۷۹ و ۹۰ پیروزی چهار بر یک را برای ملوان به ارمغان آورد.

به گزارش خوبان، در پایان هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهرداری بم با کسب ۲۷ امتیاز در صدر قرار گرفت. شهرداری سیرجان با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. سپاهان نیز با کسب ۱۹ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱۲۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads