کد خبر: 180707 - تاریخ: چهارشنبه، 2 ژانویه 2019 - 16:41

مدیرکل زندانهای گیلان:

امنیت و حفاطت زندانها نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی است

مدیرکل زندانهای استان گیلان، امنیت و حفاطت زندانها را نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی دانست و گفت: ارتباطات ابزاری بسیار مهم برای زندانیان و پیدا کردن راهکارهای علمی و عملی برای کمک به آنان برای تحمل حبس و همچنین بازخورد سازنده و صحیح آنان در اجتماع است.

به گزارش خوبان، سید حمید حسینی، در نشست با کارکنان زندان مرکزی رشت، امنیت و حفاظت زندانها را پیش نیاز و پیش درآمد اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست که باعث برقراری امنیت و حفاظت سلامت کارکنان و زندانیان، نظم و انضباط می شود.

وی امنیت و حفاطت زندانها را نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی دانست و افزود: در زندانها با افراد مواجه هستیم و هیچکدام دستگاه ماشین آلات سخت افزاری و نرم افزاری نیستند پس باید شرایط را به گونه ای مهیا سازیم که در ارتباطات موثر و مفید باشیم، زیرا این ارتباطات ابزاری بسیار مهم برای زندانیان و پیدا کردن راهکارهای علمی و عملی برای کمک به آنان برای تحمل حبس و همچنین بازخورد سازنده و صحیح آنان در اجتماع است.

وی ارتقاء، پیشرفت و رسیدن به هدف غایی را یک نیاز طبیعی در تمام مراحل زندگی دانست و ایجاد یک ساختار مناسب، استفاده از سامانه های هوشند، گسترش مهارت و تخصص ، افزایش توان کاری بدون کاهش بهره وری، گسترش و استفاده بهینه از فرصت ها و … را برای ارتقاء شاخص های اساسی خدمات زندانبانی و رسیدن به اهداف عالی سازمان بیان کرد.

مدیرکل زندان های گیلان نظم و انضباط در محیط کاری را یکی از عوامل مهم و شرط اصلی موفقیت برشمرد که می تواند، کاهش استرس، ایجاد آرامش، ایجاد تعادل و تعامل بیشتر و باعث ارتباط موثر می شود و هر چقدر که روی نظم و انضباط تسلط و کنترل بیشتری داشته باشیم، احساس توانمندی بیشتری در همه کارهای خود خواهیم داشت. 


انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads