کد خبر: 180673 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 ژانویه 2019 - 14:52

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

پروژه بیمارستان‌های مستقل در گیلان اجرایی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این که بزودی، پروژه بیمارستان‌های مستقل در گیلان اجرایی می‌شود، گفت: بیمارستان‌های استان که شرایط لازم را برای استقرار این مهم دارند، بزودی این پروژه در آن‌ها اجرایی می‌شود.

به گزارش خوبان، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در حوزه سلامت استان، اظهار کرد: باید باور استان نسبت به پذیرش توریسم سلامت تغییر کند تا از ظرفیت‌های این مهم برای ارتقا و بهبود زیر ساخت‌های حوزه سلامت گیلان استفاده شود.

وی تصریح کرد: توجه به مسایل انگیزشی و بهره‌‌مندی از ظرفیت بخش‌های ViP در مراکز درمانی می‌تواند منجر به توسعه خدمات درمانی استان شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ادامه داد: تعیین فرایندها و بهبود روند موجود از مسایل حایز اهمیتی است که باید همیشه مدنظر صاحبان فرایند قرار بگیرد و در این راستا توجه به سیاستگذاری کلان و برنامه‌ریزی شده دانشگاه نیز مورد انتظار است.

یوسف‌زاده با اشاره به اینکه با ایجاد یک تفکر علمی می‌توان شاهد بهبود روندهای موجود و تحقق اهداف استراتژیک بود، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از شرایط خاص و ویژه، نیازمند ترسیم یک برنامه راهبردی هستیم.

وی گفت: ارزش آفرینی برای ذی نفعان یکی از مهمترین استراتژی‌های حوزه سلامت است که در این زمینه باز مهندسی فرایندها برای تحقق آن، در دستور کار قرار دارد و تمامی صاحبان فرایند، باید تا تحقق کامل آن در لایه‌های مختلف دانشگاه تلاش کنند.

یوسف‌زاده با اشاره به این که بزودی، پروژه بیمارستان‌های مستقل در گیلان اجرایی می‌شود، یادآور شد: دستورالعمل اداره بیمارستان مستقل از سوی وزارت متبوع به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است، و بیمارستان‌های استان که شرایط لازم را برای استقرار این مهم دارند، بزودی این پروژه در آن‌ها اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/۳۲۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads