کد خبر: 180658 - تاریخ: سه‌شنبه، 1 ژانویه 2019 - 09:29

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

پلمپ یک مرکز زیبایی غیرمجاز در رشت

اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمپ یک مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت خبر داد و از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

به گزارش خوبان، اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز، یک مرکز غیر مجاز زیبایی در شهرستان رشت شناسایی و توسط بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل دخالت در امور درمانی توسط چند تن از افراد غیر پزشک و تهدید علیه سلامت عمومی تعطیل شد.

نورصالحی یادآور شد: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارشات مردمی، یک موسسه زیبایی را که توسط فردی غیر پزشک و با مشارکت چند تن از افراد فاقد صلاحیت، مبادرت به انجام لیزر درمانی و سایر اعمال زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص دارند، می نمود، پلمپ و پرونده نامبردگان جهت برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گزارش دهند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/۱۵۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads