کد خبر: 180596 - تاریخ: دوشنبه، 31 دسامبر 2018 - 00:21

امام جمعه موقت بندر انزلی:

حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت و آگاهی مردمی بود

امام موقت انزلی گفت: فتنه ۸۸ سناریوی از پیش طراحی‌شده دشمن با اجرای دلدادگان داخلی بود و حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت و آگاهی مردمی بود.

به گزارش خوبان خبر؛ امام جمعه موقت بندر انزلی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد جامع خمام برگزار شد، اظهار داشت:نهم دی تمام نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با بیان اینکه فتنه۸۸ یک پروژه ۱۰ ساله برای سرنگونی نظام بوده است خاطرنشان کرد: اینکه برخی نمایندگان مجلس می‌گویند وقایع سال۸۸ فتنه نبوده و یک سوءتفاهم بوده سخنی غلط است‌.

وی ه با تاکید بر اینکه هنوز هم قیام عاشورا عامل خاموش شدن تمام فتنه‌ها است خاطرنشان کرد: عاشورای سال۸۸ آتش فتنه را خاموش کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اشاره به نقش ولایت و رهبری در خاموش شدن آتش فتنه ۸۸ تصریح کرد: تلاش برای جذب حداکثری، بصیرت‌افزایی، معرفی جریان نفاق برای مردم و ایستادن پای رای ملت اقداماتی بود که توسط مقام معظم رهبری برای پایان دادن به فتنه ۸۸ انجام شد.

وی بابیان اینکه فاز دوم برنامه سی ساله برای براندازی نظام از سوی آمریکا در انتخابات ۸۸ شکل گرفت، ابراز داشت: رد پای صهیونیسم، آمریکا و غربی‌ها در سر به نیست کردن نظام کاملا مشهود است.

ایران عقیده تأکید کرد:  فتنه ۸۸ سناریوی از پیش طراحی‌شده دشمن با اجرای دلدادگان داخلی بود و حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت و آگاهی مردمی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اشاره به رحلت “آیت‌الله هاشمی شاهرودی” رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان داشت: این عالم وارسته جزء وفاداران به انقلاب اسلامی بودند.

وی با اشاره به نقش موثر “مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی” در حوزه‌های علمیه و مراکز مهم جمهوری اسلامی ابراز داشت: “مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی” از علمایی بودند که در حوزه فقاهت سرآمد بوند.

امام جمعه موقت بندر انزلی صیانت از آلودگی‌های دنیوی را یکی از شاخصه‌های فقها دانست و تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که حتی یک نقطه تاریک در زندگی “مرحوم آیت‌الله شاهرودی” نمی‌بینیم زیرا ایشان خودشان را از آلودگی‌های دنیایی دور نگه داشته بودند.

 

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads