کد خبر: 179369 - تاریخ: شنبه، 1 دسامبر 2018 - 13:16

فرماندار شهرستان رشت:

بخشی از مشکلات در زمان بحران به ضعف عملکرد ما برمی‌گردد

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تقویت شبکه برق نیازمند بودجه ملی است، گفت: رایزنی هایی را به همراه نمایندگان در وزارت نیرو در حال انجام است.

به گزارش خوبان، فرماندار شهرستان رشت در جلسه بررسی مباحث مدیریت بحرات و ضعف برق شهرستان رشت که با حضور مدیران کل استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه رشت نسبت به شهرستانهای دیگر استان در زمان بارش های آسمانی بیشتر دچار مشکل می‌شود، گفت: بخشی از مشکلات طبیعی است اما بخشی دیگر به ضعف عملکرد ما برمی‌گردد.

میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه ما می‌توانیم با ارتقای سطح آمادگی و بانک اطلاعات ماشین آلات ونیروهای انسانی و هوشیاری لازم و حضور تمام وقت این مشکلات را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: پیشرفت پروژه ها در سطح شهرستان بخشی به آب و هوای شهرستان و بخشی دیگر به داشتن امکانات را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های ملی و استانی برای اتمام پروژه‌ها باید استفاده کرد، افزود: یکی از اهداف برگزاری این جلسه انتظار پیگیری ویژه نمایندگان مجلس و تامین اعتبارات ملی برای اتمام پروژه های شهرستان است.

فرماندار شهرستان با خطاب قراردادن شهرداران گفت: تاکید بنده به شهرداری‌ها این است که بانک اطلاعاتی نیروهای انسانی و ماشین آلات خود را تقویت و به بروز رسانی کنند.

وی با اشاره به بارش احتمالی برف و باران شدید در آینده گفت: از هر دستگاهی یک نماینده در کارگروهی که در فرمانداری تشکیل خواهد شد حضور داشته باشند.

مومنی زاده ادامه داد: کمیته بازرسی نیز برای نظارت بر ستاد بحران تشکیل خواهد شد تا به این واسطه بتوانیم نقص‌ها و مشکلات را برطرف کنیم و نیز نظارت بیشتری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات اصلی انسداد راها در زمان بحران و بارشهای شدید است، تصریح کرد: متاسفانه همیشه شاهد انسداد راها در زمان بارش برف هستیم که باید در این زمینه تیغ‌های برف روب به تعداد تهیه شود و دستگاهای برف روب نیز تجهیز شوند.

فرماندار رشت با بیان اینکه قطع برق مشکلات زیادی را برای مردم به همراه می‌آورد، گفت: اکیپ‌های رسیدگی و فنی و خدماتی برق شبانه روز در زمان بارش شدید و بحران باید حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تقویت شبکه برق نیازمند بودجه ملی است، گفت: رایزنی هایی را به همراه نمایندگان در وزارت نیرو در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: بخشداران و شهرداران ستاد بحران را تشکیل دهند و نیز دهیاران را بخشداران فعال کنند و نیز در حاشیه خیابان‌ها شاخ و برگ های درختان کوتاه شود و نیروی انتظامی و پلیس راهور تا پایان فصل سرما در صحنه با امادگی لازم حضور داشته باشند.

مومنی زاده در پایان در در مورد نانوایی‌ها گفت: تمام نانوانی هایی باید دوگانه سوز شوند تا در زمان بحران هیچ نانوایی تعطیل نشود.

انتهای پیام/۱۵۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads