کد خبر: 178927 - تاریخ: شنبه، 24 نوامبر 2018 - 16:22

در سبک گوجوریو واتانابه‌ها ؛

رزمی‌کاران خمامی در ششمین دوره از مسابقات قهرمانی کاراته کشور درخشیدند

ششمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی کشور در سبک گوجوریو واتانابه ، بامداد شنبه با کسب ۷ مدال طلای ، ۹ نقره و  ۱۱ مدال برنز در اوزان های مختلف توسط کاراته کاران خمامی پایان یافت.

به گزارش خوبان خبر؛ ششمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی کشور در سبک گوجوریو واتانابه ، بامداد شنبه با کسب ۷ مدال طلای ، ۹ نقره و  11 مدال برنز در اوزان های مختلف توسط کاراته کاران خمامی پایان یافت.

در جریان مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک گوجوریو واتانابه که باحضور ۴۶۰ کاراته کا از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت جریان داشت،از باشتگاه تختی خمام در بخش کومیته و در رده سنی ۶ تا ۸ سال هومر صادقی ، محمد حسین داوری ، محمدرضا رمضان زاده ، حسین فاضل به مدال برنز و امیر علی تقسیمی نیز صاحب مدال نقره شد.

همجنین در بخش کومیته و در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال ، محمد حسین آرایش و ابوالفضل محسنی به ترتیب دوم و سوم شدند. امیر حسین نزادی در رده سنی ۱۴ تا ۱۵ سال صاحب گردن آویز نقره شد ، در رده سنی ۱۶ تا ۱۴ سال امیر حاجی پور و محراب دامن مه به ترتیب صاحب مدال نقره  و برنز شدند، در رده سنی ۱۸ سال به بالا نیز محمدرضا فتاحی مدال طلای را کسب کرد.  

در بخش کاتا در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال ، محمد حسین داوری به مدال طلا،محمدرضا رمضان زاده ، حسین فاضل به مدال نقره و برنز دست یافتند، در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال نیز  محمد حسین آرایش و ابوالفضل محسنی موفق به کسب یک مدال طلا و نقره شدند ، در رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال مهدی درس گورابی و ایمان زیرک به مقام طلا ، بنیامین پور حسین و به مدال نقره دست یافت.

در رده سنی ۱۴ تا ۱۵ سال امیرحسین نژادی صاحب گردن آویز طلا شد و  آرمین رسولی ، نیما داشاد مدال نقره و برنز  را به خود اختصاص دادند.

 در رده سنی ۱۶ تا ۱۴ سال محراب دامن مه و امیر حاجی پور و صاحب مدال طلا و نقزه شدند و نیز علیرضا حسینیان موفق به کسب مدال نقره شد. در رده سنی ۱۸ سال به بالا نیز محمدرضا فتاحی مدال طلای را کسب کرد.  

در رده سنی ۱۸ سال به بالا نیز روزبه قتحتوحی نژاد و حبیب شریف تبار به ترتیب مدال های طلا و نقره را از آن خود کردند.

گفتنی است ، روزبه فتحتویی‌نژاد بعنوان دبیر ، رضا فتحتویی‌نژاد بعنوان مسئول برگزار کننده مسابقات گوجوریو واتانابه در مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads