کد خبر: 178601 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 نوامبر 2018 - 00:00

فرمانده سپاه مقداد رشت در نشست خبری اعلام کرد؛

کلنگ احداث ۹۰ مسکن محرومان در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت اعلام کرد: کلنگ احداث ۹۰ مسکن محرومان در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء در هفته بسیج زده می شود.

به گزارش خوبان خبر؛  سرهنگ امینی شامگاه دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات سپاه  مقداد رشت با بیان اینکه بسیج با تدبیر حکیمانه حضرت امام (ه) در ابتدای پیروزی انقلاب تشکیل شد اظهار کرد: رویکرد اصلی انقلاب که یک رویکرد مردمی است در بسیج به‌صورت سازمان‌یافته صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن شعار انقلاب است افزود: بسیج یک مجموعه سازمان‌یافته از بدنه مردم است و بعد از سپری ایام دشوار بعد از پیروزی انقلاب نهال بسیج به یک درخت تناور تبدیل‌شده و هرروز میوه و ثمره جدیدی از این درخت رونمایی می‌شود.

فرمانده مقداد رشت با بیان اینکه امسال ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی برای این هفته بسیج تدارک دیده شده است، افزود: این برنامه از فردا با اعزام 140 دانش آموز پسر دبیرستانی  خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس غرب کشور آغاز می شود. 

این مسئول برگزاری ویزیت رایگان بیماران و مشاوره حقوقی را از دیگر برنامه‌ها هفته بسیج اعلام کرد و گفت:ویزیت رایگان بیماران و مشاوره حقوقی در مصلاهای خمام،خشکبیجار و لشت نشاء  اجرا می‌شود.‌

فرمانده سپاه مقداد رشت با بیان اینکه برنامه های ورزشی در هفته بسیج در بخش های خمام،خشکبیجار و لشت نشاء برنامه‌ریزی‌شده است گفت: در هفته بسیج نشست‌های بصیرتی با سخنرانی اساتید استانی برگزار می‌شود.

سرهنگ امینی از برگزاری ۴ یادواره شهدا در این هفته بسیج خبر داد و گفت: گردهمایی فعالین فضای مجازی در خشکبیجار با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.

امینی با اشاره با تاکید به اینکه بکی از مهمترین ماموریت های سال های اخیر سازمان بسیج در حوزه خدمات اجتماعی می باشد، افزود : یکی از طرح سپاه مقداد رشت پیگیری می کند طرح همگان با کشاورز می باشد.

به گفته وی، ۱۸ مهندس و متخصصان کشاورزی جهت تبدیل کشاورزان روستایی به کشاورزان نمونه در بحث کاشت و برداشت به روستاهای خمام ،خشکبیجار و لشت نشاء اعزام شده‌اند.

سرهنگ امینی با اشاره  اینکه ۳۸۰ کشاورز طرح بسیج هنگام با کشاورز از مزایا طرح برخوردار شدند، افزود: توزیع کودشیمیایی سولفات گرانوله و مایع سلفات کلیسیم در بین کشاورز با سطح زیر کشت بیش از ۷۰۰۰ هکتار توسط مهندسین بسیجی در ۱۹ روستا انجام‌شده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش اقتدار گردان‌های امام حسین(ع) با حضور گردان امام حسین (ع) از سراسر استان گیلان  و با حضور بسیجیان بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء صبح روز جمعه در لوشان برگزار می شود.

فرمانده سپاه مقداد رشت با بیان اینکه گشت‌های محله محور بسیج با قدرت و جدیت در حال انجام گفت: طرح گشت‌های محله محور بسیج از ساعت ۱۱ شب تا چهار انجام می‌شود و که از آغاز گشت‌های محله محور و طبق اعلام ناجا شاهد کاهش سرقت در بخش های مذکور بوده‌ایم.

وی به ساخت هزار واحد مسکن محرومان توسط سپاه قدس گیلان و با همکاری کمیته امداد استان اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه مقداد رشت در همین راستای از سال گذشته تاکنون ۸۰ واحد مسکونی با مشارکت سپاه و کمیته امداد امام (ره) و خیرین ساخته و به محرومان تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت اعلام کرد: کلنگ احداث ۹۰ مسکن محرومان در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء در هفته بسیج زده می شود.

امینی برگزاری نشست مجمع عالی بسیج شهرستان ، غباروبی مزار شهدا ، تجلیل بسیجیان نمونه و نخبه، برگزاری یادواره شهدا زن ، محفل انس با قرآن ، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب ، دیدار با ائمه جمعه خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء  را بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

 

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads