کد خبر: 178364 - تاریخ: چهارشنبه، 14 نوامبر 2018 - 22:38

سارا قمی ملی پوش فوتبال بانوان:

عیار تیممان دست کادر فنی آمد/مراحل بالاتر برویم تیم‌ها سخت‌تر و قوی‌تر می‌شوند

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با ۱ پیروزی و ۱ تساوی به عنوان صدرنشین به مرحله دوم این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خوبان خبر؛  سارا قمی ملی پوش فوتبال بانوان ایران پس از صعود به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: خوشبختانه تا دور دوم این مسابقات ۵ ماه فرصت داریم  که زمان خوبی برای جبران نقاط ضعفمان است. چون بازی تدارکاتی نداشتیم با این دو بازی  عیار تیم ست کادر فنی آمده و قطعا در این مدت برنامه‌های خوبی برای‌مان در نظر می‌گیرند. هرچه به مراحل  بالاتر برویم تیم‌ها سخت‌تر و قوی‌تر می‌شوند این ۵ ماه فرصت خوبی است و قطعا کادر فنی تیم را رها نمی‌کند.

 او در باره  تاثیر حضور حسین عبدی مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان در افزایش کیفیت این تیم‌ها ، اظهار کرد: عبدی خیلی به تیممان کمک کرده،  موارد زیادی را از او یاد گرفتیم و  تقریبا توانستیم نکات فنی و تاکتیکی که به ما گفت را اجرا کنیم. علاوه بر این او  تجربه بازی دارد و فوتبالیست بوده در نتیجه می‌تواند نکات زیادی را به ما یاد بدهد. به طور کلی حضور یک مشاور فنی مرد در کنار تیم ملی بانوان و آموزش فوتبال به آنها  اتفاق خوبی است. به گونه‌ای که با حضور عبدی نوع فوتبالمان در حال عوض شدن است.

 قمی با بیان اینکه پیش بینی می‌کردیم از گروهمان صعود کنیم، ادامه داد: همیشه می‌گفتم تلاش می‌کنیم تا به عنوان سرگروه بالا برویم. از صعودمان خیلی خوشحالم اما چون همه بازیکنان تیم این صعود را پیش بینی می‌کردند دوست داشتیم به جای تساوی بازی را ببریم و با دو برد به مرحله بعد برویم. 

 ملی پوش فوتبال بانوان در مورد بازی برابر هنگ کنگ گفت: چند روز قبل بازی هنگ کنگ مقابل لبنان را دیدیم. ابتدا  فکر می‌کردیم  هنگ کنگ تیم ضعیف‌تری است اما فوق العاده قوی و تاکتیکی بود. وقتی این تیم مقابل لبنان نتیجه گرفت دو بازیکن خوبش را از زمین بیرون کشید و اصلا به برخی از بازیکنان اصلی‌اش بازی نداد تا برای بازی مقابل ایران آماده باشند به همین دلیل تیمشان خوب و جان‌دار بود و بیشتر از ما به آب و هوای تایلند آشنایی داشت. بازی سختی داشتیم اما خوشبختانه با نتیجه یکبر یک از زمین بیرون آمدیم.

 او در این مورد افزود: دو  گل زدیم که یکی از آنها مردود اعلا م شد و بازی پایاپایی داشتیم اما اگر  نمی‌ترسیدم و شرایط آب و هوایی بهتر بود می‌توانسیتم پیروز میدان باشیم. چون یکی از دلایلی که خیلی به ما فشار آورد همین موضوع بود،  هوا خیلی رطوبت داشت و کاملا با هوای  تهران که تمرین می‌کردیم، متفاوت بود.

ملی پوش فوتبال بانوان ادامه داد: می‌توانستیم پیروز بازی باشیم چون چند موقعیت را از دست دادیم و هر چند تیم هنگ کنک از نظر تاکتیکی خوب بود اما ما نفر به نفر از آنها برتر بودیم.

قمی در پایان این گفت‌ و گو از مدیر تیم ملی، فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها تشکر کرد و گفت: شیرین نصیری به عنوان مدیر تیم زحمات زیادی برای برگزاری اردوها و آمادگی تیم کشید همچنین فدراسیون فوتبال هم برای اولین بار هفت ماه اردو آماده سازی برایمان برگزار کرد بنابراین چند ماه قبل از شروع مسابقات در اردو بودیم. علاوه بر این هزینه کرد و خدا رو شکر که توانستیم جواب امکاناتی که در اختیارمان گذاشت را بدهیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. از رسانه ها هم به دلیل حمایت از ورزش بانوان تشکر می‌کنم.

گفتنی است ، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با یک پیروزی و یک تساوی به عنوان صدرنشین به مرحله دوم این مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام/۴۵۴۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads