کد خبر: 178326 - تاریخ: چهارشنبه، 14 نوامبر 2018 - 15:15

مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام؛

جامعه برای پیشرفت باید در مسیر کتابخوانی قرار گیرد / فردا عضویت در کتابخانه‌ خمام رایگان است

مسول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام اظهارکرد: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار طرح عضویت رایگان در کتابخانه های گیلان و در خمام نیز اجرا می شود.

مسول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام  عصر امروز در گفتگو با خوبان خبر اظهارکرد: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار طرح عضویت رایگان در کتابخانه های گیلان و در خمام نیز اجرا می شود.

کبری محمدی با بیان اینکه علاقمندان می توانند با همراه داشتن یک قطعه عکس، فتوکپی کارت ملی و مبلغ ۵۰۰ تومان بابت صدور کارت کتابخانه‌ها مراجعه کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه این امکان وجود دارد همه علاقمندان نتوانند فردا برای عضویت رایگان به کتابخانه ها مراجعه کنند این طرح برای روز شنبه ۲۶ آبان ماه نیز تمدید شده است.

محمدی درخصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: ترغیب کودکان و دانش آموزان به کتابخوانی یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

مسول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام  با تاکید بر این که جامعه برای پیشرفت باید در مسیر کتابخوانی قرار گیرد، گفت: امروزه بسیاری از دل مشغولی ‎ها و سرگرمی ها در مسیر آموزش و آموختن نبوده و دانسته های انسان را افزایش نمی دهد، بنابراین جامعه برای پیشرفت باید در مسیر کتابخوانی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/۸۸۹

 

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads