کد خبر: 178250 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 نوامبر 2018 - 09:52

پلیس زن مقتول را با مردی غریبه دستگیر کرد

ماجرای مرد خشکبیجاری که با خیانت همسرش به قتل رسید

مقتول اهل خشکبیجار بود و در گلایل گلسار سکونت داشت و در همین محل مغازه زیتون فروشی دایر کرده بود. با پیدا شدن این جسد مأموران به همسر مقتول ظنین شدند و به خانه‌اش رفتند و این زن را با مردی غریبه دستگیر کردند.

به گزارش خوبان خبر، جسد این مرد که « ن-ع » نام دارد در حالی که در فرش پیچیده شده بود جمعه -۱۱ آبان ماه جاری -در رودخانه روستای نوخاله صومعه سرا پس از ۱۰ روز جست وجو توسط پلیس و یکی از اقوام وی ، کشف شد.

به گفته یکی از همسایگان این مرد، ما‌جرا از این قرار بود که روز حادثه مقتول به بهانه سرزدن به خانه‌اش که در همان نزدیکی مغازه‌اش قرار داشت ساعتی دکانش را ترک می‌کند. اما پس از آنکه چند ساعتی از غیبت‌اش می‌گذرد همسایگان با دیدن دکان خالی نگران می‌شوند .

این مرد افزود : وقتی همسایگان به خانه‌اش رفته و داستان را برای همسرش تعریف می‌کنند  وی اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت همسرم  از وقتی از منزل به قصد رفتن به سرکار خارج شده به خانه برنگشته‌است. تا اینکه پس از چند روز باخبر شدیم وی  با اصابت ضربه‌ای به سر به قتل رسید‌ه‌است.

پلیس همزمان با دریافت خبر کشف این جسد از رودخانه به بررسی هویت وی پرداخت که مشخص شد وی نقی، همان مرد زیتون فروشی است که ۱۰ روز قبل خبر ناپدید شدن او را اعلام کرده بودند.

یکی از اعضای خانواده این مرد درباره جزئیات حادثه گفت: مقتول اهل خشکبیجار بود و در گلایل گلسار سکونت داشت و در همین محل مغازه زیتون فروشی دایر کرده بود. با پیدا شدن این جسد مأموران به همسر مقتول ظنین شدند و به خانه‌اش رفتند و این زن را با مردی غریبه دستگیر کردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد زیتون فروش از مدتی قبل به روابط پنهانی همسرش با مردی دیگر مشکوک شده و وقتی به راز خیانت همسرش پی برد به مشاجره با او پرداخت اما زن خیانتکار با همدستی مردی بیگانه نقشه قتل شوهرش را کشید و با ضربه‌ای بر سر شوهر او را کشتند و جسدش را در یک قالیچه پیچیدند و ساعت ۴ صبح به حاشیه رودخانه نوخاله برده و در آب انداختند.

 

 

 

انتهای پیام*/۸۵۲۵۵۵۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads