کد خبر: 178234 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 نوامبر 2018 - 08:49

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

زباله ۵ روستای رشت را خالی از سکنه کرد/ توریست زدایی با بوی تعفن زباله در انتظار گردشگری رشت

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۴الی ۵ روستاهای ناب گردشگری در رشت برای معضل زباله ها خالی از سکنه شدند و کشاورزان حاضر نیستند با این شرایط در  روستاها به تولید  محصولات کشاورزی بپردازند.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی جوریابی  درباره  وضعیت حجم زباله ها در استان گیلان، گفت: بارها مصاحبه کردیم و  اعلام کردیم که مسئولان فکری برای حال ناخوش زباله‌های رشت بکنند زیرا زباله‌ها نه تنها  وضعیت زیست محیطی را وارد بحران می‌کند بلکه  به نوعی توریست زدایی نیز می‌کنند.

زباله ۵ روستایی رشت را خالی از سکنه کرد

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۴الی ۵ روستاهای ناب گردشگری در رشت برای معضل زباله ها خالی از سکنه شدند و کشاورزان حاضر نیستند با این شرایط در  روستاها به تولید  محصولات کشاورزی بپردازند.

حسنی جوریابی افزود: اعتبارات شهرستانی و استانی پاسخگویی تامین دستگاه های  زباله سوز نیستند و این در  حالی است که صنعت گردشگری در رشت با توجه به جاذبه‌های منحصر به فردی که دارد می تواند علاوه بر اشتغال زایی بهینه، اقتصاد استان گیلان را نیز بهبود ببخشد.

  سلامت  جامعه  رشت  در خطر ورود  شیرابه زباله  به آب‌های  زیر زمینی 

وی تصریح کرد:  سلامت  جامعه  رشت  با ورود  شیرابه زباله  به آب‌های  زیر زمینی در خطر  است وازسوی دیگر  نیز شرابه های زباله   تاثیر منفی بر تولید محصولات کشا ورزی در رشت دارند.

اعتبارات استانی پاسخگویی  تامین  دستگاه های  زباله سوز نیستند و این در  حالی است که صنعت گردشگری در رشت با توجه به جاذبه‌های منحصر به فردی که دارد می تواند علاوه بر اشتغال زایی بهینه، اقتصاد استان گیلان را نیز تضمین کند

 عضو کمیسیون کشاورزی ،آب وو منابع طبیعی مجلس بابیان اینکه ماندن  زباله ها  بر روی زمین  برای عدم مدیریت  انسجام آمیز است یادآور شد: اگرفکری برای  زباله های دردسر ساز  در رشت نمیکنند و  توان  ساماندهی زباله ها  را در  رشت ندارند ما نیازی به حضور  توریست در شمال کشور  نداریم.

پایان پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads