کد خبر: 178017 - تاریخ: جمعه، 9 نوامبر 2018 - 16:11

برگزاری مسابقات چلنج آفرود در خمام

اولین دوره از مسابقات چلنج آفرود خمام با حضور ۶ گروه برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛  رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان ظهر امروز در حاشیه‌ برگزاری مسابقات چلنج آفرود خمام که در محدوده‌ خیابان شهید چمران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  اولین  دوره از مسابقات چلنج آفرود درخمام برگزار و ۶ گروه از استان‌های گیلان و اردبیل شرکت داشتند. 

وی با اشاره به نامساعد بودن وضعیت زمین برگزاری به دلیل بارندگی شب گذشته افزود: کمیته آفرود خمام عهده دار این دوره از رقابتها بود.

واحدی هدف از برگزاری این مسابقات را غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت جوانان به‌ویژه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، ایجاد شور و نشاط  عنوان کردو افزود:چلنج آفرود ایجاد یک چالش است و به صورت کلی در رقابت‌های اتومبیل‌رانی راننده و خودرو باید در وضعیت ایده‌آل قرار داشته باشند، چرا که بهترین راننده با بدترین خودرو و بدترین راننده با بهترین خودرو می‌توانند به رقابت به پردازد.

به گزارش خوبان خبر، مسابقات آفرود گونه‌ای از مسابقات اتومبیل‌رانی است که معمولاً با استفاده از خودروهای شاسی‌بلند در پیست‌های دارای عوارض دشوار طبیعی همچون خاکی، گلی، صخره‌ای، ناهموار شنی و کویری برگزار شده و پیروزی در آن بستگی به قدرت موتور، توان جعبه دنده، مقاومت شاسی و البته مهارت راننده و نقشه‌خوان در مسیرهای سخت دارد.

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads