کد خبر: 177664 - تاریخ: جمعه، 2 نوامبر 2018 - 18:12

سپیدرود 1 - پارس جنوبی 0

نخستین برد علی کریمی و سپیدرود زیرباران رشت

تیم‌ فوتبال سپیدرود رشت به اولین پیروزی فصل خود دست یافتند و موفق شد در خانه پارس جنوبی جم را مغلوب خود سازد تا شاگردان علی کریمی به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند.

به گزارش خوبان خبر، تیم‌ فوتبال سپیدرود رشت به اولین پیروزی فصل خود دست یافتند و موفق شد در خانه پارس جنوبی جم را مغلوب خود سازد تا شاگردان علی کریمی به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند.

 شاگردان مهدی تارتار که با کسب ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول حضور داشتند در این دیدار اسیر باران شدید شهر رشت شدند و مقابل قعرنشین تن به شکست دادند و فرصت صعود تا رده چهارم جدول را هم از دست دادند.

در دقیقه ۳۲ مهرداد بایرامی با نفوذ به عمق دفاع پارس از پاس عالی مهدوی نهایت استفاده را برد و دروازه حریف را باز کرد اما قبل از آن با خطای محمدی فر متوقف شد و یک ضربه پنالتی برای سپیدرود به دست آمد. در ادامه محمد غلامی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و تنها گل تیم میزبان را به ثمر رساند.

در اواخر نیمه اول یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپیدرود رخ داد و پارسی‌ها معتقد بودند بر روی محمد نوری خطا شده است. به همین دلیل اعتراض را به رحیمی مقدم، داور مسابقه انجام دادند. اعضای این تیم به هنگام اعلام پنالتی برای سپیدرود هم اعتراضات زیادی را به تصمیم قاضی مسابقه وارد کردند. در دقیقه ۵۰ یک صحنه مشکوک دیگر در محوطه سپیدرود اتفاق افتاد و کادر فنی پارس اعتراض فراوانی را انجام داد. همین امر هم باعث شد درگیری بین نیمکت دو تیم به وجود آید.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads