کد خبر: 177639 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 نوامبر 2018 - 21:21

پس از ورود نگهبان جهت واکسیناسیون گوزن‌ها؛

گوزن‌های پارک سیاهداران تالش یک نگهبان را کشتند

یک فرد مسئول که خواست نامی از او در خبر برده نشود اظهار کرد: یکی از نگهبانان پارک سیاهداران شهر تالش در غرب استان گیلان، به علت حمله گوزن های این پارک، کشته شد.

به گزارش خوبان خبر به نقل از ایرنا، یک فرد مسئول که خواست نامی از او در خبر برده نشود با اشاره به اینکه یکی از نگهبانان پارک سیاهداران شهر تالش در غرب استان گیلان، به علت حمله گوزن‌های این پارک، کشته شد، گفت: این حادثه صبح امروز و بعد از ورود یکی از نگهبانان به داخل محل نگهداری گوزن‌ها جهت واکسیناسیون آنها روی داد.

وی افزود: نگهبان دیگر پارک با مشاهده حمله ناگهانی گوزن ها، برای کمک به همکار خود وارد پارک شده بود ولی متاسفانه در نتیجه این درگیری، نگهبان ۲۴ ساله فوت کرد و نگهبان دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهار کرد: پارک سیاهداران هشت نگهبان دارد و با هماهنگی محیط زیست اداره می شود و تاکنون، چنین اتفاقی در آن روی نداده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: این پارک به مساحت ۳۶ هزار هکتار در جنوب غربی هشتپر (مرکز شهرستان تالش) از سال ۸۷ افتتاح شده و حدود ۲۰ راس گوزن و مرال در آن نگهداری می شود و شهرداری با استقرار وسایل و تجهیزات تفریحی نظیر سورتمه ریلی، بخشی از آن را به منطقه ای گردشگری تبدیل کرده است.

سیاه داران در گذشته، یکی از نقاط روستایی تالش بوده و به علت داشتن درختان سیاه و بلند بلوط و آزاد، به این نام مشهور شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام/۸۵۵۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads