کد خبر: 177432 - تاریخ: دوشنبه، 29 اکتبر 2018 - 12:39

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان رشت در خمام:

 تهدیدات زیستی یکی‌ از مهمترین تهدیدات موجود در جامعه است

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان رشت پیش از ظهر امروز در همایش پدافند زیستی با رویکرد حفظ دام به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد، اظهار داشت:  تهدیدات زیستی یکی‌از مهمترین تهدیدات موجود در جامعه است.

به گزارش خوبان خبر؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان رشت پیش از ظهر امروز در همایش پدافند زیستی با رویکرد حفظ دام به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد، اظهار داشت:  تهدیدات زیستی یکی‌از مهمترین تهدیدات موجود در جامعه است.

وی با بیان اینکه  عوامل بیماری‌زای متعددی در حوزه‌ی دامی وجود دارد و علاوه بر آنکه راه انتقال آنها متعدد است ، افزود:  بعضی از راه‌ها با انتقال سریع می باشد، و   در امر پیشگیری و مدیریت بحران را با مشکل جدی ای  مواجه می‌سازد.

طاهره شهیدی با تاکید بر لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص تهدیدات زیستی با رویکرد حفظ دام، بیان کرد: کشور ما به دلیل موقعیت استراتژیک جغرافیایی خاصی که دارد همواره در معرض خطر عوامل بیماری‌زای مختلفی می باشد با توجه حضور  پرندگان مهاجر، استان گیلان و شهرستان رشت امکان بروز آنفلوآنزای فوق حاد مشترک با انسان موجود است . 

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads