کد خبر: 175650 - تاریخ: شنبه، 29 سپتامبر 2018 - 15:35

به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی:

آتش نشانان شهر خشکبیجار تجلیل شدند

صبح امروز به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، در مراسمی در دفتر شورای اسلامی شهر خشکبیجار ، با حضور مسئولان از آتش نشانان تجلیل شد.

به گزارش خوبان خبر؛صبح امروز به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، در مراسمی در دفتر شورای اسلامی شهر خشکبیجار ، با حضور مسئولان از آتش نشانان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم صدالله فرخی با عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ویاران باوفایش و گرامی داشت روز آتش‌نشانی و ایمنی و تقدیر از زحمات آتش‌نشانان افزود  : آتش‌نشان یک عاشق واقعی است و عشق به کار و مردم موجب می‌شود از جان خود گذشته و جهت رفاه حال دیگران و کمک‌رسانی به آسیب دیدگان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و بر خود وظیفه می‌دانیم یاد و خاطره آتش‌نشانانی که در ۷ مهر و در بمباران‌ها هوایی پالایشگاه آبادان توسط رزیم بعثی به شهادت رسیدند و نیز آتش‌نشانان جان‌برکفی که برای حفظ جان و مال مردم جان خود را از دست دادند گرامی بداریم .

وی تجهیز امکانات در خور شأن آتش‌نشانی را ضروری دانست و گفت: با تمامی بضاعت موجود می‌کوشیم تا امکانات و تجهیزات به‌روز و موردنیاز واحد را مرتفع سازیم و زمینه آسایش و آرامش همراه با امکانات و تجهیزات را فراهم‌سازم.

رامین صفاری رئیس شورای شهر خشکبیجار نیز در این مراسم  با ابراز رضایت از عملکرد آتش نشانان این شهر اظهارکرد: آتش نشانی از سخت ترین مشاغل دنیا محسوب می شود و آمیزه ای از عشق و وظیفه است.  

وی شغل آتش‌نشانی یکی از مشاغل سخت و پرخطر است و افرادی که در این شغل خطیر و پرخطر کار مشغول به خدمت هستند از جان خود می‌گذرند تا جان دیگر هموطنان را نجات بدهند.

گفتنی است ، نیروهای آتش نشانی شهرداری خشکبیجار با اجرای مانور، آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.  

در این رژه خودرویی که از پایگاه آتش نشانی این شهر آغاز شد، نیروهای متخصص آتش نشانی با خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین در حضور مسئولان و با استقبال مردم در خیابان های اصلی شهر خشکبیجار رژه رفتند.

 

انتهای پیام/۶۵۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads