کد خبر: 175560 - تاریخ: جمعه، 28 سپتامبر 2018 - 14:37

امام جمعه خمام تاکید کرد:

تا چه زمانی اهالی بخش های خمام و خشکبیجار شاهد مرگ میر باشند/ مسئولان و نمایندگان مردم رشت در مجلس به وضعیت جاده خمام خشکبیجار رسیدگی کنند

امام جمعه خمام بیان داشت: تا چه زمانی اهالی این دیار شاهد مرگ میر جوانان و خانواده های خود باشند و با نگرانی در این مسیر عبور کند.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسداله زاده  امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بخش خمام دشمن قصد دارد به بهانه‌های مختلف مردم ما را تضعیف کند و FATF یکی از این راه‌ها است.

خطیب جمعه  خمام با اذعان به اینکه مشکلات اقتصادی صدای مراجع را هم درآورده است بیان کرد:  از همه سازمان‌های متولی می‌خواهم تا برای رفع هرچه سریع‌تر این وضعیت اقتصادی گام بردارند.

حجت الاسلام والسلمین اسداله زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز عنوان کرد: دشمنان ایران و اسلام که نمی‌توانند اقتدار امنیتی نظام را ببینند در یک حرکت ظالمانه و کور، جمعی از مردم و مدافعان امنیت کشور را به گلوله بستند اما همواره سنت الهی این بوده که توطئه مستکبران به خودشان برگردد.

امام جمعه خمام خطبه های خود با اشاره وضعیت جاده خمام و خشکبیجار اظهار کرد: بر اساس اعلام راهور استان این محور در شش ماه نخست سال در این محور ۴ فوتی که در این بین ۲ از آنها اهدای عضو انجام دادند. 

وی  با بیان اینکه بیش از ۷۰ تصادف جرحی و ده ها تصادف خسارتی در این مسیر اتفاق افتاده است، بیان داشت: براساس آمارهای رسمی پلیس راه در سه سال گذشته بیش از ۲۴ شهروند خمامی و خشکبیجاری فوت شده اند.

امام جمعه خمام تصریح کرد: تا به کی باید مردم داغدار باشند و وقتی فرزندانشان از خانه خارح می شوند این اضطراب را داشته باشند که ممکن است اتفاقی برای آنها رخ دهد. وقتی به مسئولان محترم مراجعه می‌کنیم پاسخشان این است که بودجه لازم در مجلس تصویب شده است اما اداره راه می گوید بودجه استانی برای بهبود وضعیت این جاده کفاف نمی‌دهد! پس مشکل از کجاست؟! شفاف سازی شود. این حرف امام جمعه خمام نیست بلکه حرف مردم داغدار و مصیبت زده است که فکری به حال محور خمام به خشکبیجار شود!

وی افزود: برای همه مسئولان آرزوی توفیق دارم و تریبون نماز جمعه نیز در اختیار مسئولان است که اگر اقدامی برای بهبود اوضاع کرده‌اند بیایند و در این زمینه گزارش عملکرد ارائه دهند و شفاف سازی کنند.

 امام جمعه خمام بیان داشت: تا چه زمانی اهالی این دیار شاهد مرگ میر جوانان و خانواده های خود باشند و با نگرانی در این مسیر عبور کند.

امام جمعه خمام در پایان باز دیگر یادآور شد: تاکید دارم که این صرفا خواسته شخص بنده نیست بلکه توقع مردم خمام است که برای اصلاح محور خمام به خشکبیجار یک اقدام جدی صورت بگیرد.

وی در پایان خطاب به نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  جناب آقای کوچکی نژاد، آقای حسنی و آقای جعفرزاده توقع مردم شهیدپرور خمام از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads