کد خبر: 173788 - تاریخ: چهارشنبه، 5 سپتامبر 2018 - 08:56

مظاهر کلاچاهی‌ثابت به‌ عنوان یکی‌ از ۵ ایده‌پرداز برتر رویداد استارت‌ آپی روستایی کشور انتخاب شد

نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی منطقه یک کشور (استارت آپ ویکند) با حضور استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و به میزبانی قزوین با ارایه ۱۵۰ طرح و ایده مربوط به امور روستاها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر روز گذشته با معرفی برگزیدگان پیان یافت.

به گزارش خوبان خبر، نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی منطقه یک کشور (استارت آپ ویکند) با حضور استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و به میزبانی قزوین با ارایه ۱۵۰ طرح و ایده مربوط به امور روستاها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر  روز گذشته با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

در این رویداد ۳ روزه با هدف ایجاد بستری مناسب برای اشتغال‌زایی و کشف استعدادهای روستایی در بخش‌های تولیدی پیگیری شد، ۱۵ ایده برتر از میان ۸۹ ایده در قالب گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، فناوری اطلاعات، خدمات، صنایع دستی و تبدیلی، محیط زیست، شیلات، دامپروری، بازاریابی و فروش انتخاب و از ۵ ایده‌پرداز برتر تجلیل شدند.

مظاهر کلاچاهی‌ ثابت تنها خمامی حاضر در این رقابت‌ ها بود که به‌ عنوان نماینده‌  جهاد کشاورزی گیلان در استانداری به‌ عنوان ایده‌پرداز و سرگروه تیم گاماروس گیلان به ایده‌ی پرورش رُش به عنوان غذای ارگانیک ماهی با هدف کاهش هزینه‌ی تولید و افزایش کیفیت و طعم پرداخت و در نهایت پس‌از ۲ مرحله داوری، ایده‌ی مذکور به عنوان چهارمین ایده‌ی برتر برگزیده شد.

انتهای پیام*/۵۵۵

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads