کد خبر: 173313 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 آگوست 2018 - 21:33

رئیس آموزش و پرورش خمام در جمع خیرین:

بخش خمام در بحث فضاهای آموزشی با مشکل مواجه است

محمود کنعانی گفت: بخش خمام در بحث فضاهای آموزشی با مشکل مواجه است و از نبود فرهنگسرا و کتابخانه‌ی قوی سطح بخش رنج می‌برد.

به گزارش خوبان خبر؛ محمود کنعانی عصر امروز در جلسه خیرین مجمع خیرین این بخش اظهار داشت: با وجود آنکه کلید توسعه از داخل مدارس عبور می کند، اما آموزش و پرورش در بخش خمام به‌ عنوان اولویت اول در نظر گرفته نمی‌شود،که این‌ موضوع نیازمند بازنگری مسولان شهرستانی است.

رئیس آموزش و پرورش خمام بیان کرد:برای داشتن یک آموزش و پرورش قوی باید از همه‌ ظرفیت‌ های درون سازمانی و برون سازمانی، به خصوص مشارکت‌های مردمی استفاده شود. 

محمود کنعانی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در ایام تابستان مشغول فعالیت و از جمله آن پروژه‌ مهر است، گفت: موضوع نوسازی مدارس از جمله مسائلی است که اداره‌  کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با توجه به شرایط کشور و کمبود منابع مالی به تنهایی نمی‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد، لذا در راستای آماده‌سازی مدارس بیش‌از پیش نیاز به مشارکت خیرین احساس می شود.

 رئیس آموزش و پرورش خمام به شکل‌گیری نمایندگی مجمع خیرین مدرسه‌ ساز بخش خمام تحت عنوان یک تشکل مردم‌ نهاد از سال گذشته در این بخش خبرداد، عنوان کرد: ساخت مدرسه مهرک فرجی شهر خمام و همچنین مدرسه‌ مرحوم محسن فرجی در روستای شیجان نماد مشارکت خیرین در امر ساخت مدرسه به شمار می‌روند.

محمود کنعانی در پایان با اشاره به اینکه بخش خمام در بحث فضاهای آموزشی با مشکل مواجه است و از نبود فرهنگسرا و کتابخانه‌ی قوی سطح بخش رنج می‌برد، بیان کرد:با توجه به اینکه مدارس مولوی و شهید صادقی با وجود آنکه مقاوم‌سازی شده است، اما با توسعه شهرنشینی باید مدارس جدیدی ساخته میشد یا برای مسکن مهر فضای آموزشی تعریف میشداما این امکان  صورت نپذیرفته است.

انتهای پیام/۵۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads