کد خبر: 172892 - تاریخ: جمعه، 24 آگوست 2018 - 16:40

در دیدار مسوولان با امام جمعه خمام؛

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت: در خصوص شهرستان شدن خمام باید صبوری بیشتری صورت پذیرد

محمد احمدی با بیان اینکه مردم بخش خمام انتظار شهرستان شدن این‌بخش را داشته و از این‌خواسته دفاع خواهیم کرد، تصریح کرد : در این خصوص باید صبوری بیشتری صورت بپذیرد تا در فرصت مناسب‌تری شهرستان شدن تحقق یابد.

به گزارش  خوبان خبر؛سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ظهر امروز در اولین روز از هفته دولت در دیدار با حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده که با حضور دیگر مسولین بخش در بیت امام جمعه خمام برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی دولت عنوان کرد : کشور در شرایط خاصی قرار داشته و بهترین راه برای برون‌رفت از این شرایط، همدلی مردم و مسولین می‌باشد.
محمد احمدی با بیان اینکه مردم بخش خمام انتظار شهرستان شدن این‌بخش را داشته و از این‌خواسته دفاع خواهیم کرد، تصریح کرد : در این خصوص باید صبوری بیشتری صورت بپذیرد تا در فرصت مناسب‌تری شهرستان شدن تحقق یابد.
معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه در حال حاضر دولت قصد پرداختن به موضوع تقسیمات کشوری را در برنامه‌ی کاری خود ندارد، ادامه داد : مردم و مسوولین در ماسال، شفت، املش، سیاهکل، صومعه‌سرا و رضوانشهر علیرغم شهرستان شدن بازهم به خاطر نبود حداقل‌های آموزشی، بهداشتی و … گلایه‌مند هستند.
به گفته‌ی وی، اگر مردم خمام از شهرستان شدن این انتظار را دارند که اتفاق بسیار برجسته‌ای رقم خواهد خورد، تصور صحیحی نبوده و باید مطالعات و ردیف بودجه کافی در نظر گرفته شود.

صغری معرف‌ نیکان «معاونت بخشداری خمام» همچنین در این جلسه از افتتاح ۳۶ طرح عمرانی در بخش خمام به‌ مناسبت هفته‌ دولت خبر داده و بیان داشت : این طرح‌ها شامل طرح‌های گردشگری، ورزشی، توسعه‌ی شبکه آب، توسعه‌ شبکه برق، راه و شهرسازی، ساخت مسکن محرومین است که با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط بخش‌های دولتی و خصوصی به بهره‌برداری خواهند رسید.

در ادامه امام جمعه‌ی خمام ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت، یاد شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشته و اذعان داشت : نظام اسلامی بر اساس دین و ارزش‌های دینی بنا شده است.
وی با تأکید بر اینکه انتظارات مردم از دولت اسلامی متفاوت با سایر دولت‌هاست، افزود : هفته‌ی دولت فرصتی برای بیان عملکرد و بررسی کارنامه‌ی دولت، و از سوی دیگر بازخوانی شاخص‌های دولت اسلامی و مطالبه‌گری بر اساس آنها است.
حجت الاسلام حامد اسدالله‌زاده، خاطرنشان کرد : هفته دولت بهانه‌ای برای خدمت بهتر به مردم توسط مسوولان است، چرا که مردم شایسته‌ی بهترین خدمت‌ها در عرصه‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/۱۲۳۶۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads