کد خبر: 172755 - تاریخ: چهارشنبه، 22 آگوست 2018 - 11:06

اهدا ۲ سری جهیزیه به نوعروسان بخش های خمام و لشت نشا

به مناسبت عید سعید قربان روز گذشته به همت سپاه قدس گیلان با همکاری سپاه مقداد شهرستان رشت ۲ سری جهزیه به نوعروسان بخش های خمام و لشت نشا اهدا شد.

به گزارش خوبان ؛ به مناسبت عید سعید قربان روز گذشته به همت سپاه قدس گیلان با همکاری سپاه مقداد شهرستان رشت ۲ سری جهزیه به نوعروسان بخش های خمام و لشت نشا اهدا شد.

در حاشیه اهدای این جهزیه ها به نوعروسان سرهنگ امینی فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت با خبرنگار ما عنوان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند سپاه اجرای طرح محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در راستای تامین معیشت و رفاه زندگی است.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است که در جامعه ما به خوبی تبین شده است گفت: امروز به لطف خدا و پس از شناسایی عروسان نیازمند به مناسبت عید سعید قربان ۲سری جهیزیه تهیه شده است که به نوعروسانی که به تازگی ازدواج کرده ولی توانایی تامین جهیزیه نداشتند، اهدا شد.

وی با بیان به اینکه این هدیه توسط مقام معظم رهبری و بسیجیان تهیه شده است، افزود: جهیزیه های اهدایی شامل کلیه لوازم ضروری برای آغاز زندگی است که همه آن ها از کارخانجات داخلی تهیه شده است.

به گزارش خوبان خبر، ماه گذشته تعداد ۱۱ سری جهزیه هرکدام به ارزش یکصد میلیون ریال در بین نو عروسان بخشهای خمام خشکبیجار و لشت توزیع گردید.

انتهای پیام/۳۲۳۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads