کد خبر: 171286 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 جولای 2018 - 10:54

خوبان خبر گزارش می دهد:

ماجرای صف طولانی شهروندان خمامی ، خشکبیجاری و لشت نشایی در جایگاه ها بنزین و توضیحات مسؤولان

 براساس گزارش‌های حاصله با خبر شدیم که جایگاه های ارائه بنزین در بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشا با کمبود بنزین مواجه شده و این امرسبب ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه سوخت بنزین در این منطقه شده است تا جاییکه این موضوع باعث سردرگمی شهروندان و دارندگان خودروها شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ براساس گزارش‌های حاصله با خبر شدیم که جایگاه های ارائه بنزین در بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشا با کمبود بنزین مواجه شده و این امرسبب ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه سوخت بنزین در این منطقه شده است تا جاییکه این موضوع باعث سردرگمی شهروندان و دارندگان خودروها شده است.

صغری معرف‌ نیکان معاون بخشدار خمام در این خصوص به خبرنگار ما گفت: هیچ گونه مشکل جدی در تامین بنزین پمپ بنزین ها وجود نداردو علت مراجعه بیش از حد رانندگان به پمپ ینزبن ها پخش شایعه ای در مورد کمبود بنزین است.

معاون بخشدار خمام با بیان اینکه طی ساعات دیگر سوخت به جایگاه های بنزین سطح بخش می رسد افزود : مردم روال عادی سوخت گیری شان را ادامه دهند چرا که مشکلی در سطح بخش خمام وجود ندارد.

همچنین سارنگ حسن پور بخشدار خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور تعداد زيادي از مردم در جايگاه هاي سوخت براي پر کردن باک هاي بنزين خودروها گفت: مردم در اين زمينه نگراني نداشته باشند چرا که هيچ مشکلي در زمينه تامين سوخت مورد نياز وجود ندارد.

بخشدار خشکبیجار با بیان مشکل تامين سوخت از روز گذشته بعد روانی این موضوع در بعضی از سایت های مطرح شده بود، افزود: به دلیل خلل در خط انتقال بنزنین مشکل ایجاد شد که این سایت این موضوع را دامن زده و موجب نگرانی میان مردم شد.

نماینده عالی دولت در خشکبیجار با اشاره به اینکه در طی ساعات دیگر مشکل بنزین در بخش خشکبیجار  مرتفع می شود، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تامین نیازمندی‌ بنزین در بخش فراهم شده انجام شده است.

 غلامرضا علیجانی بخشدار لشت نشا نیز در این زمینه به خبرنگار  ما گفت:نگرانی برای تامین سوخت بخش لشت نشا وجود ندارد و مردم از ذخیره‌سازی بنزین پرهیز کنند.

 بخشدار لشت نشا از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کنند و اگر ضرورتی برای سوختگیری وجود ندارد، در زمانی دیگر، به جایگاه های عرضه مراجعه کنند.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: شهروندان به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده توجهی نکنند.

 

انتهای پیام523


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. عارف
     | 2018/07/31 - 13:07
    پاسخ
    +1
    0

    این خانم محترم یه زحمت دو قیقه ای به خودشون بدن برن جایگاه های بنزین را ببینندکه چند تادستگاه در حال کار کردن هست

  2. ناشناس
     | 2018/08/1 - 01:10
    پاسخ

    سلام مسولان محترم لطفا با مردم صادق باشید مشکل از نیامدن بنزین به جایگاه ها است نه هجوم مردم برای بنزین زدن کسی که بنزین داشته باشه مرض نداره بره پمپ بنزین لطفا صداقت

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads