کد خبر: 169672 - تاریخ: دوشنبه، 2 جولای 2018 - 18:43

در جلسه معارفه مربی جدید تیم سپیدرود رشت:

سعی می‌کنم سپیدرود برای ماندن در لیگ دست و پا نزد

جلسه معارفه خداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت (زیر نظر محمد نوین!) با حضور جمعی از بازیکنان و هواداران در هتل المپیک رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان، جلسه معارفه خداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت (زیر نظر محمد نوین!) با حضور جمعی از بازیکنان و هواداران در هتل المپیک رشت برگزار شد.

محمد نوین، مالک باشگاه سپیدرود رشت در ابتدا با بیان اینکه قصد داریم باشگاه سپیدرود را سر و سامان دهیم، اظهار داشت: بین گزینه‌های مختلف سرمربی‌گری به بهترین گزینه یعنی خداداد عزیزی عزیز رسیدیم.

وی ادامه داد: جایگاه سپیدرود رشت بسیار بالاتر از این حرف‌ها هست و امیدواریم با حضور آقای عزیزی سپیدرود را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در ادامه خداد عزیزی، سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه زیاد صحبت نمی‌کنم، گفت: خوشحالم که در جایی حضور دارم که شهری فوتبالی است و مردم شهر از قدیم با سپیدرود آشنا هستند.

وی با اشاره به این سعی می‌کنیم افرادی را جذب کنیم که به تیم سپیدرود کمک کنند، اظهار داشت: از امروز بعد از ظهر کار خود را در سپیدرود شروع می‌کنیم.

عزیزی با بیان اینکه قبل از حضور خود در رشت اطلاعات خوبی را از تیم سپیدرود گرفتم، گفت: با آقای افشین ناظمی و سهیل حق‌شناس صحبت کردم.

وی همچنین ادامه داد: سعی می‌کنیم سپیدرود به جایگاه خود برسد و برای ماندن در لیگ دست و پا نزد.

سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت همچنین با بیان اینکه تعدادی بازیکن باید جذب کنیم تا به تیم کمک کنند، اظهار داشت: خوشبختانه قرارداد تعدادی از بازیکنان خوب فصل گذشته سپیدرود تمدید شده است که از آنها استفاده می‌کنیم.

عزیزی با معرفی کادر فنی خود، اظهار داشت: استاد بنده آقای اقبالی در کنار بنده خواهد بود و به ما کمک‌ خواهد کرد. محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم‌ ملی ایران، افشین ناظمی و  سهیل حق‌شناس نیز در کنار بنده خواهند بود.

 

منبع: دیار میرزا

انتهای پیام/2332


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads