کد خبر: 169230 - تاریخ: دوشنبه، 25 ژوئن 2018 - 08:14

سفر به قبیله زشت‌‌ترین‌ها + عکس

با ما همسفر شوید تا به عجیب‌ترین نقطه دنیا برویم و تصاویر جالبی از قبیله‌ای با زشت‌ترین زنان دنیا ببینید که شما را شگفت زده می‌کند.

به گزارش خوبان به نقل باشگاه خبرنگاران، سال‌ها پیش یک عکاس لبنانی به نام «عمر ردا» در سفری که به «آرو ناچال پرادش» هند داشت با قبیله ای مواجه شد که زشت‌ترین زنان جهان در آن زندگی می کردند، علت نازیبا بودن آنها بینی‌های عجیب و غریبی بود که داشتند و به گفته عمر ردا عجیب‌تر از ظاهر بینی شان، داستانی بود که پشت این موضوع نهفته است.

این عکاس لبنانی در خاطرات خود نوشته که در تمام عمرم انسان هایی با چنین بینی های عجیب ندیده بودم! من از قبایل بسیاری از سراسر جهان بازدید کردم اما تاکنون با چنین چیزی مواجه نشده بودم.

طبق آداب و رسوم عجیبی که در قبایل گوناگون رایج است که هر شنونده ای ممکن است از شنیدن آن متعجب شود، در این قبیله که آپاتانی نام دارد، رسم بر این است در بینی زنان حفره های بزرگی ایجاد کنند اما دلیل این کار چه بود؟ مردان این قبیله به این روش قصد داشتند زنان خود را از خطرات احتمالی از جمله ربوده شدن و مورد تجاوز قرار گرفتن توسط مردان قبیله دیگر حفظ کنند.

گفتنی است؛ بنا بر اعلام (mediadrumworld) این رسم عجیب از سال 1970 توسط دولت هند ممنوع اعلام شد و تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید مربوط به قبل از آن است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads