کد خبر: 167895 - تاریخ: جمعه، 1 ژوئن 2018 - 15:13

فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با امام‌جمعه خمام و خانواده شهید مدافع حرم روحی بیان کرد

خدمات اجتماعی در جامعه رویکرد اصلی سپاه و بسیج است | شهدای مدافع حرم افسانه قرن 21 هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج در راستای رفع دغدغه‌های رهبری و مستضعفین حرکت می‌کند گفت: افزایش خدمات اجتماعی در جامعه رویکرد اصلی سپاه و بسیج است.

به گزارش خوبان خبر، پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان با امام‌جمعه خمام و خانواده شهید مدافع حرم حبیب روحی در این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار محمد عبدالله پور در دیدار با امام‌جمعه خمام با بیان اینکه سپاه در جریان سلسله جابه‌جایی فرماندهان سپاه نواحی استان مراسم‌های تکریم و معارفه را با حضور مردم در مسجد و قبل از اقامه نماز برگزار می‌کند اظهار کرد: امروز 50 امین فرمانده سپاه ناحیه‌ای در استان است که در مسجد و قبل از نماز به مردم برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه معرفی می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با ابراز امیدواری از اینکه فرمانده کل قوا در جمهوری اسلامی ایران روحانیتی وارسته و تربیت‌یافته در مکتب اسلام است گفت: حضور سپاه در بیت نماینده ولی‌فقیه در هر شهر و شهرستان برای معارفه فرماندهان سپاه، ارادت و ولایتمداری پاسداران را نشان می‌دهد و از استمداد و راهنمایی ائمه جمعه را برای خدمت‌رسانی بیشتر می‌طلبد.

وی با بیان اینکه یک روز دغدغه رهبری تقویت امور دینی و فرهنگی بود و سپاه نیز در قالب طرح صالحین دغدغه رهبری را دنبال می‌کرد خاطرنشان کرد: امروز دغدغه رهبری در حوزه خدمات اجتماعی است و از سپاه و بسیج خواسته تا در این راستا بیشتر متمرکز شود و ما نیز بادل و جان در این راستا در حال تلاش هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خدمات عمرانی و رفاهی در سطح استان ازجمله مناطق محروم توسط سپاه بیان کرد: همه باید کمک کنند تا چهره محرومیت و مشکلات اجتماعی از سطح جامعه زدوده شود و جامعه اسلامی ایران روز بهروز به اهداف بزرگ خود دست پیدا کند.

عبدالله پور در دیدار خانواده شهید مدافع حرم حبیب روحی با توصیه‌ای به فرمانده جدید سپاه ناحیه مقداد اظهار کرد: نخستین توصیه ما به فرمانده سپاه جدید خمام توجه و اهتمام بیشتر به خانواده‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا از هم‌رزمان خود انتظارات بیشتری دارند افزود: شهدا حی و حاضر هستند و بر امور ما مشرف‌اند و جای خالی شهدا را در بین خانواده شهدا را خود خدا پر می‌کند اما نیاز است که مسئولان و متولیان بیشتر به خانواده شهدا توجه داشته باشند.

عبدالله پور با بیان اینکه شهدای مدافع حرم افسانه قرن 21 هستند تصریح کرد: درحالی‌که عصر، عصر مادیات است و دنیا به فکر زندگی پرزرق‌وبرق هست وجود شهدا مدافع حرم و شمار روزافزون آن‌ها بهت جهانیان را برانگیخته است.

وی با بیان اینکه شهید روحی در ظاهر باوجود سه دختر قد و نیم قد وابسته به خانواده است و درعین‌حال دفاع از حریم ولایت و امامت را ترجیح می‌دهد خاطرنشان کرد: شهید روحی و سایر شهدای مدافع حرم برای همه ما یک الگوی کامل هستند و همه باید تلاش کنند تا شهدا را الگوی خود برگزینند.

انتهای پیام/008


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads